چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 20.06.2021, 10:41

منتخبان شورای شهرهای بوکان و سیمینه مشخص شدند

فرماندار و رییس ستاد انتخابات بوکان گفت: با پایان کار شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای بوکان و سیمینه، منتخبان این دوره مشخص شدند.

محمد امین‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات “ژیلا عبدی” با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رای، “ناصر کاکه زاده” با ۲ هزار و ۳۱۴ رای، “علی قادری” با ۲ هزار و ۲۳۳ رای ، “کمال کریمی” با ۲ هزار و ۱۸۹ رای ، “احمد رحمانی” با ۲ هزار و ۴۹ رای ، “گلاویژ حسینی” با ۲ هزار و ۴۷ رای و “پخشان سلیمی” با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: “سلیمان افتخاری”  با هزار و ۸۵۹ رای، “احمد احمدیان” با هزار و ۸۵۰ رای، “کامران احمدی” با هزار و ۷۶۹ رای ، “هانا چالاک” با هزار و ۷۱۲ رای و ” توفیق فروغی ” با هزار و ۶۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار بوکان افزود: از مجموع ۳۴ هزار و ۲۱۴ رای ماخوذه در این شهر ، سه هزار و ۵۴۱ رای باطله است.

امین زاده اضافه کرد: در شهر سیمینه نیز ” قانع قرنی” با ۳۰۴ رای، “خالد صالح نیا” با ۲۵۰ رای، “مصطفی رسولی دهبکری ” با ۲۲۰ رای، “اسماعیل شریف پور” با ۲۱۰ رای و ” توفیق گل محمدی” با ۱۸۰ به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند و “جمشید احمدی” با ۱۶۷ رای، ” پیمان جاوید فر” با ۱۶۷ و ” هیمن اسدزاده ” نیز با ۱۵۲ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

وی تعداد آرای ماخوذه را ۸۳۳ رای و آرای باطله را نیز ۱۷ رای عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته برگزار شد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024