پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 12.05.2021, 12:31

اطلاعیه مصطفی تاج‌زاده

به نام خدا

به استحضار عموم می‌رساند:

اخیرا  توییت‌ها، مطالب و گاه نظرسنجی‌هایی به نام اینجانب منتشر می‌شود که به هیچ‌وجه با اطلاع و توافق من نیست و متاسفانه برخی از آنها متضمن توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و یا حقوقی است.

من باردیگر اعلام می‌کنم مسئولیت آنچه در کانال تلگرامی فردای بهتر یا در صفحه شخصی من در اینستاگرام و توییتر و فیس بوک منتشر می‌شود، به عهده من است و موارد دیگر بدون اطلاع اینجانب و گاه با هدف تخریب من یا دوستانم منتشر می‌شود.

همچنین به آگاهی می‌رساند قصد من از تعیین روز و ساعت ثبت نام، دعوت به تجمع شهروندان در وزارت کشور، آن‌‌هم در این شرایط کرونایی نبوده و نیازی هم به چنین کاری نیست.

هدف من تاکید بر حقوق شهروندی خود بود و اینکه زیر بار بدعت خطرناک شورای نگهبان در قانون‌گذاری و در نقض اصل ۹ قانون اساسی نمی‌روم. بنابراین از قبل اعلام می‌کنم که در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد.

به نظر من برپائی تجمع در شرایط کنونی به حزب پادگانی بهانه می‌دهد تا فضا را امنیتی و پلیسی کند. من این امر را به سود گذار آرام جامعه به سوی دموکراسی نمی‌بینم. پروژه اصلاحات بنیادی باید در فضایی آرام و گفت‌و‌گویی پیش برود، به یاری خداوند و پشتیبانی مردم.

سیدمصطفی تاجزاده
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024