پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 24.01.2021, 15:24

یادداشت پروین فهیمی درباره تماس موسوی و رهنورد با وی

بعد از مدتها غم و اندوه فراوان از کشته شدن هموطنان بدلیل ویروس کرونا در یکسال اخیر و همچنین سالگرد هموطنانمان در سقوط هواپیما توسط سپاه امروز جمعه ۳ بهمن اتفاقی بسیار مهم و شیرین و دور از انتظار برایم رقم خورد.

نزدیک به ده سال است که انها درحصرند و من منتظرچنین روزی بودم که عزیزانمان خانم رهنورد سبزمان و آقای مهندس موسوی کاندیدای منتخب مان را از نزدیک ببینم و یا صدایشان را بشنوم و همیشه در این آرزو بودم و خدا رو شکر که امروز از طریق تلفن صدایشان را شنیدم و از اینکه خدا یکی از آرزوهایم را برآورده کرده شکر گزاری میکنم.

امروز جمعه نزدیک ساعت ۷ بعداز ظهر بود که خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی تلفن زدند البته قبل از تلفن آنها خانم زهرا موسوی دخترشان با من تماس گرفت و گفت چون شماره را نمی شناسید بدانید پدر و مادرم هستند که با شما تماس میگیرند….
وای خدای من اصلا باورم نمیشد چه خبر خوبی به من داد …

بلافاصله خانم رهنورد عزیزم به من زنگ زد حال و احوالپرسی و ابراز خوشحالی هردو ما از صحبت کردن باهم و یاد گذشته، سپس گوشی را به آقای مهندس عزیز و گرامی مان دادند و من با شنیدن صدای ایشان هیجان زده و اشگ از چشمانم جاری بود و گریه میکردم از شنیدن صدای شان شاد شدم و از اینکه آن ها روز خوبی را برایم ساختن تشکر و قدر دانی کردم…. دلم میخواست فقط انها حرف بزنند و من گوش دهم ….

خدایا یعنی خواب می دیدم؟ هنوز باورم نمیشود …..

مهندس موسوی مبارز و مقاوم مان با یاد کردن از فرزندم سهراب و تمامی شهدا و احوالپرسی از همه و تشکر از همراهی ها شبی فراموش نشدنی را به من و خانواده ام هدیه دادند. ایشان تاکید کردند انشالله بتوانند در روزهای آینده و فرصت های مناسب با خانواده های آسیب دیده سال ۸۸ تماس بگیرند من نیز متقابلا خدمت خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی گفتم ما نیز مرهون محبت های شما عزیزان و همیشه به یادتان هستیم و همچنان مشتاق دیدار شما ….

کاش بیشتر با انها صحبت میکردم و به انها میگفتم که ده سال را چگونه توانستید در حصر تحمل کنید؟ درصورتی که ما بدلیل کرونا حتی یک ماه را نمی توانیم در خانه و در حصر بمانیم و چه سخت برشما میگذرد ما سپاسگزار مقاومت شما هستیم و امید به آینده ای سبز و نیکو برای مردم و کشورمان داریم …

خدا را بابت همه رحمتها و نعمت هایش شکر و سپاس میگویم

پروین فهیمی ۹۹/۱۱/۳




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024