جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 15.01.2021, 14:35

هزینه ۱۰۰ هزار دلاری دستشویی محافظان دختر و داماد ترامپ

بی بی سی: دولت آمریکا ناچار شده برای “دستشویی رفتن ماموران سرویس مخفی” که مسئول حفاظت از ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر هستند، یک آپارتمان سه هزار دلاری در نزدیک محل اقامت‌شان اجاره کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا، این زوج که به ترتیب دختر و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا هستند، در خانه‌ای ۴۶۰ متری در محله دیپلمات‌نشین کالوراما در واشنگتن دی‌سی زندگی می‌کنند که ۶ اتاق خواب و ۷ دستشویی دارد. اما اعضای سرویس مخفی که در آمریکا وظیفه حفاظت از شخصیت‌های سیاسی مهم را بر عهده دارند، اجازه استفاده از دستشویی آن‌ها را ندارند.

در نتیجه محافظان این دو ناچار بوده‌اند برای استفاده از دستشویی، به خانه‌های دیگری که در آن محله واقع شده، از جمله محل اقامت باراک اوباما و مایک پنس مراجعه کنند. در نهایت دولت آمریکا برای حل این مشکل از سال ۲۰۱۷ آپارتمانی را با هزینه ۳ هزار دلار در ماه در همان نزدیکی اجاره می‌کند که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه در برداشته است.

جود دیر سخنگوی دولت آمریکا در گفتگو با سی‌ان‌ان گفته است کوشنر و ایوانکا استفاده از دستشویی را قدغن نکرده‌اند و دلیل این امر پروتکل‌های حفاظتی بوده است. اما واشنگتن‌پست از قول چند مقام آشنا با وضعیت، می‌نویسد این نخستین باری است که اعضای سرویس مخفی برای دستشویی رفتن به چنین دردسرهایی می‌افتند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024