پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 07.01.2021, 14:24

چه کسانی در اعتراضات روز چهارشنبه واشنگتن شرکت کردند؟

یورونیوز: طرفداران تئوری توطئه «کیو-‌انان» در کنار گروههای راست افراطی طرفدار دونالد ترامپ، اصلی‌ترین شرکت کنندگان اعتراضات روز چهارشنبه در واشنگتن بودند.

این افراد از مدتها قبل برای تظاهرات در این روز برنامه‌ریزی و در شبکه‌های اجتماعی برای بسیج طرفدارانشان فعالیت کرده بودند.

طرفداران تئوری «کیو-‌انان» بر این باورند که دونالد ترامپ به همراه تیمی مخفی از افسران ارتش آمریکا، در حال جنگ با پدوفیل‌های شیطان‌پرست در درون حزب دموکرات هستند.

طرفداران جنبش انتخاباتی «توقف دزدی» همچنین اعضای گروه «پسران غیور» نیز فعالانه شرکت در این اعتراضات را تشویق کرده بودند.

گروه خودخوانده «کاروان‌های میهن‌پرست» و ابتکارات دیگری نیز برای کمک به انتقال هواداران ترامپ به واشنگتن در این روز تشکیل شده و در شبکه‌های اینترنتی بسیار فعال بودند.

در روزهای گذشته در برخی از پلتفرم‌های اینترنتی محبوب میان گروههای راست افراطی در شبکه‌های اجتماعی، سازمان دهندگان این اعتراضات بر این موضوع تاکید داشتند که هر چیزی غیر از لغو نتیجه انتخابات از سوی کنگره، باعث می‌شود که «میهن پرستان» آمریکا مجبور شوند کشورشان را تحویل خائنان، کمونیستها و شیطان‌پرستان بدهند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024