پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 07.08.2020, 21:57

پیکر سها در آب پیدا شد

سرانجام جسد «سها رضانژاد»، دختری که برای طبیعت‌گردی به ارتفاعات کردکوی رفته بود، در مسیری صعب‌العبور در پایین آبشاری در همان محدوده، میان امواج آب پیدا شد. خانواده سها، ساعاتی پیش برای شناسایی جسدش راهی منطقه شدند و پیکرش را شناسایی کردند.

این نقطه پایانی بر عملیات ۲۸ روزه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان بود. در حالی‌ که بسیاری از نیروهای جستجوگر خواستار پایان این جستجو بودند اما امدادگران کردکوی اصرار بر انجام دو سه عملیات دیگر کردند که همین عملیات منجر به پیدا شدن پیکر بی‌جان سها شد.

هنوز ابهامات بسیاری در پرونده گم شدن سها وجود دارد که مسئولان مربوطه در حال بررسی آن هستند. به همین‌ دلیل، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان حاضر به اعلام جزییات پیدا شدن سها نشد.

اما حسین باقری، رییس امداد و نجات شعبه کردکوی به شهروند گفت: «ما در این منطقه به مدت ۲۸ روز مستقر بودیم و تا آن‌جایی‌که امکانات فنی ما اجازه می‌داد به جستجوی سها اقدام کردیم. مناطقی که شک‌برانگیز بود را بارها و بارها بررسی کردیم. آدرس‌هایی که می‌دادند را رفتیم و تحقیقات ادامه داشت. با این حال پیش از این‌که بخواهیم اتمام کارمان را اعلام کنیم. خواستار دو بررسی دیگر شدیم.

به گفته او، در این دو روز سعی کردیم که حتی مناطقی که بارها و بارها رفته بودیم را دوباره جستجو کنیم. با پنج شش گروه، مناطق صعب‌العبور را بررسی کردیم. حتی مناطقی که هلی‌شات‌های ما چندین بار جستجو کرده بودند. سرانجام امروز در جایی بسیار صعب‌العبور داخل آب سها را پیدا کردیم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024