چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 03.07.2020, 10:01

گزارشی از آخرین وضعیت زرتشت احمدی راغب

خبرگزاری هرانا – زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی امروز جمعه ۱۳ تیرماه در نوزدهمین روز از اعتصاب غذای خود با ضعف و بی حالی مواجه شده است. آقای احمدی راغب روز دوشنبه ۲۶ خردادماه پس از حضور در شعبه ۴ واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار جهت تحمل حبس بازداشت شده و دست به اعتصاب غذا زد. بازداشت این فعال مدنی در حالی صورت گرفت که وی پیشتر در این خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی کرده بود و با گذشت ۳ سال به درخواست او پاسخی داده نشد. زرتشت احمدی راغب در اردیبهشت ۹۶ توسط دادگاه انقلاب شهریار به تحمل ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز امروز جمعه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹، زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی در نوزدهمین روز از اعتصاب غذای خود با ضعف و بی حالی مواجه شده است.

آقای احمدی راغب طی این مدت با عوارضی ازجمله کاهش وزن، ضعف و بی حالی شدید مواجه شده است.

زرتشت احمدی راغب در تاریخ ۲۶ خردادماه ۹۹ پس از حضور در شعبه ۴ واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار جهت تحمل حبس بازداشت شد. وی از زمان بازداشت و در اعتراض به عدم رعایت روند قانونی در پرونده خود و پرونده‌سازی ‌های مکرر نهادهای امنیتی علیه وی دست به اعتصاب غذا زد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024