پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 19.05.2020, 16:14

احضار محمدجواد حق‌شناس به دادسرا به دلیل اظهار نظر درباره كرونا

محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی و رئیس كمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به دلیل اظهار نظر درباره آمار كرونا به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، اتهام حق‌شناس در این احضاریه نشر اكاذیب در رابطه با كرونا عنوان شده است.

حق‌شناس در چند نطق پیش از دستور و مصاحبه، خواهان ارائه آمار دقیق مبتلایان و فوتی های كرونا در تهران شد تا مردم، با توجه به دانستن آمار دقیق، خود مراقبتی كنند.

همزمان با این احضار، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نامه‌ای به رئیس ستاد مقابله با كرونای تهران و نمكی، وزیر بهداشت نوشت: احتراما به پیوست، نامه جناب آقای محمدجواد حق شناس عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص ضرورت انتشار آمار مبتلایان و قربانیان كووید۱۹ به شكل سابق و به صورت تفكیك شده در استانها و كلانشهرها در راستای اطلاع‌رسانی افكار عمومی را جهت استحضار ایفاد می‌كنم. سپاسگزار است دستور فرمایید اقدام مقتضی قانونی معمول نمایند.

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به احضار حق شناس نوشت: جناب آقای رئیس جمهور شما عهد و قسم یاد کردید که پاسدار قانون اساسی و حقوق مردم باشید و ما اعضای شورا نیز قسم یاد کردیم که وظایف نمایندگی مردم را ایفا کنیم لذا چگونه است که برادرمان آقای دکتر محمد جواد حق شناس صرفا به خاطر ایفای وظایف نمایندگی مردم توسط جنابعالی و برخی دستگاه ها با طعنه و توبیخ و احضار رو به رو شده است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024