جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 09.04.2020, 20:28

خاکسپاری محسن حيدريان با حضور اعضاى خانواده

سه‌شنبه هفتم آوریل (۱۹ فروردین ۱۳۹۹) مراسم خاکسپاری زنده‌یاد محسن حيدريان در جمع اعضاى خانواده برگزار شد.

به دلیل شرایط حاکم ناشی از همه‌گیری کرونا، دوستان او نتوانستند در این مراسم حضور یابند. «حزب دمکراتیک مردم ایران» در اطلاعیه‌ای ضمن اظهار تاسف از عدم امکان حضور در مراسم خاکسپاری محسن، اعلام کرده است که در فرصتی ‏مناسب یادمان شایسته‌ای برای او برگزار خواهد کرد.


متن اطلاعیه حزب دموکراتیک مردم ایران

خانم‌ها و آقایان

حزب دمکراتیک مردم ایران در این مجلس با ادای احترام از محسن حیدریان خداحافظی می‌کند.  بسیاری از دوستان محسن ‏عمیقا متاثر هستند که نتوانستند به سبب شیوع ویروس کرونا، در این مجلس حضور داشته باشند. ما امیدوایم در یک فرصت ‏مناسب یادمان شایسته ای برای دوست عزیزاز دست رفته مان داشته باشیم.‏

محسن حیدریان  یکی از اعضای گرانقدر رهبری حزب دمکراتیک مردم ایران بود.  او بطور ریشه ای به همراه دوستان ‏خود در حزب دمکراتیک مردم ایران، با دگم های ایدئولوژیک کمونیستی وداع کرد. او همواره یکی از مدافعان سرسخت ‏تغییر و تحولات رفرمیستی و مشی مبارزه  مسالمت‌آمیز و همچنان یکی از نظریه‌پردازان چپ دمکرات  ایران بود.

درگذشت محسن، ضایعه بزرگی برای تک تک ماست. از این که او نا بهنگام از ما خداحافظی کرد عمیقا متاثر هستیم. او ‏به لحاظ انسانی و درک و معرفت تکیه گاه ما و یکی از دوستان خوب ما  بود. از دست دادن محسن برای ما بسیار سخت و ‏غم‌انگیز است.

ما از صمیم قلب به خانواده و بستگان و تک تک عزیزان زنده یاد محسن حیدریان تسلیت می‌گوئیم. اندوه ما در غم از دست ‏دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد تنها می‌توانیم برای تان صبر و شکیبایی آرزو کنیم.

حزب دمکراتیک مردم  ایران
هفتم آپریل ۲۰۲۰




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024