پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 05.04.2020, 18:31

توقیف و جریمه ۹۸۰ خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان روز ۱۶ فروردین، ۹۸۱ دستگاه خودرو با بی توجهی به اجرای طرح، توقیف و یا اعمال قانون شدند.

سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از راه‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: از مجموع این خودروها، ۷۱۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.
به گزارش ایسنا، جاویدان خاطرنشان کرد: بخش دیگری از طرح فاصله گذاری اجتماعی مربوط به توقیف یک ماهه خودروهای متخلف است که تاکنون ۲۶۳ خودرو روانه پارکینگ شده‌اند.
جاویدان یادآور شد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۳۱ نقطه استان کرمانشاه با حضور ماموران پلیس راه، راهور و انتظامی اجرایی می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت ۳۳ هزار و ۹۱۸ دستگاه خوردو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.
وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمعه هشتم فروردین آغاز شده، افزود: این طرح قرار است تا روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تداوم یابد و پلیس به عنوان مجری اجرای آن، قاطعانه عمل خواهد کرد.
جاویدان با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته‌های جای است، گفت: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
رئیس پلیس استان کرمانشاه، غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند، نمی توان کار خاصی از پیش برد.
وی در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت‌های ایجاد شده طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد کنترل و مهار کرونا باشیم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024