سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sat, 04.04.2020, 10:02

ترافیک امروز تهران به نگرانی‌ها دامن زد

معاون وزیر بهداشت: نگران وضعیت کرونا در تهرانیم
ترافیک امروز تهران هم به نگرانی‌ها دامن زد | روند مرگ و میر در برخی استان‌ها صعودی شد

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که وضعیت ترافیک امروز تهران نگران کننده است چراکه هر یک از این خودروها می توانند ویروس کرونا را به محل کار و خانه منتقل کنند.

به گزارش ایرنا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس از وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در استان‌هایی که زودتر شیوع کرونا شروع شده و معمولا استان‌های پرخطر بودند روند رو به نزول است و تعداد بشتری از استان‌ها این روند را دارند اما متاسفانه برخی استان‌ها از نظر تعداد موارد و مرگ و میر روند صعودی نسبی دارند استان‌هایی هستند که ویروس کرونا دیرتر وارد شده است.

وی گفت: بابت وضعیت تهران نگران هستیم. تهران نقش کلیدی ارتباطی با سایر استان‌ها دارد و هرگونه وجود ویروس در حد حتی متوسط باعث انتشار به شهرهای دیگر می‌شود، به خصوص شهرهای اطراف تهران که تبادل زیادی از نظر اشتغال با آن دارند.

وی ادامه داد: همان طور که رئیس جمهوری گفته است، روند کرونا در اکثر استان‌ها نزولی است اما به معنی مدیریت بیماری است نه سرکوب بیماری و هنوز نگران هستیم.

حریرچی افزود: سطح ترافیک امروز در تهران نگران کننده بود. در برخی بزرگراه‌ها خودروها ایستاده بودند و هر کدام می توانند ویروس را به خانه یا محل کار ببرند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024