جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 23.03.2020, 10:25

شمار تلفات حوادث جوی ۱۰ استان به ۱۱ نفر رسید

ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ ۱۱ نفر بر اثر حوادث جوی در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی، مازندران، سمنان و کرمان خبر داد.

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی تا در  ۲۴ساعت گذشته تا ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارم فروردین ۹۹ افزود: کل مصدومان ۱۷ نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل ۱۲ نفر و درمان در محل پنج نفر  بودند.

وی  گفت : ۱۱ نفرفوتی ها شامل بندرعباس ۲ نفر - خانم ۳۲ ساله - دختر ۵ ساله - گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب - لارستان: ۱ نفر  - مرد ۵۸ ساله - گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب - بندرکنگان: ۱ نفر - قم، ۳ نفر یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه - ریزش تونل بر اثر بارش باران - مهر ۴ نفر بودند.

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محور های فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است

وی همچنین گفت:‌ هشت واحد مسکونی در روستای تیس شهرستان چابهار تخریب شده و دهستان زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب در محاصره آب است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: محورهای اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر، کهنوج، قلعه گنج و کهنوج به قلعه گنج، جیرفت و بندرعباس مسدود است و محورهای فرعی در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج و فنوج مسدود است که خدمات رسانی حوزه سلامت به آسیب دیدگان را دچار اختلال کرده است.

وی تصریح کرد: محور طبس به تپه طاق و دیهوک - زنوخان در خراسان جنوبی مسدود است و سه دستگاه آمبولانس اورژانس به دلیل بارش برف در مازندران و سمنان گرفتار شده اند و هماهنگی با راهداری جهت بازگشایی محور در حال انجام است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024