جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 13.09.2019, 16:04

اعتراض دو نماینده مجلس به صداوسیما

نامه پروانه سلحشوری به رییس صداوسیما

جناب آقای عبدالعلی علی عسگری
با سلام

نظر به اینکه در گذشته و همینطور در روزهای اخیر بارها نام و یا اظهارنظرهای اینجانب از شبکه‌ها و برنامه‌ها مختلف آن سازمان از جمله برنامه “بیست‌وسی” و اظهارنظرهایی از سوی مهمانان برنامه “پرونده ویژه” از شبکه۳سیما نظیر نوع عملکرد اینجانب در مجلس شورای اسلامی و نشر اکاذیب به قصد کسب رأی در خصوص مرحوم سحر خدایاری مطرح شده، لذا خواهشمند است مطابق با ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ فرمایید تا به مدت دو برابر زمانی که درباره اینجانب در برنامه‌های آن سازمان نشر اکاذیب شده، فرصت برای تنویر افکار عمومی داشته باشم.

بی‌طرفی آن سازمان در این خصوص و اختصاص وقت برای دفاع از اتهامات منتسب، شائبه هرگونه تخریب سازمان‌یافته از سوی آن سازمان را از بین خواهد برد.

با احترام
پروانه سلحشوری
نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی


نامه علی مطهری به رئیس سازمان صدا و سیما

جناب آقای علی عسکری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما

با سلام،نظر به این که در برنامه زنده شبکه ۳ سیما در پنجشنبه شب،اینجانب را متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری به قصد کسب رای کردند،مستدعی است طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ نمایید که اینجانب به مدت دو برابر زمانی که درباره این بنده به تصریح و به تلویح نشر اکاذیب کردند،در همان زمان از شبانه روز در شبکه ۳ سیما به طور زنده از خود دفاع کنم. امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مناظره کذایی انتخابات سال ۸۸ دچار نشود.
با تشکر
علی مطهری




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024