پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Tue, 23.07.2019, 16:39

رفتن مزدک برای رسانه ملی مهم است؟

ایرناپلاس

شایعه شده بود عادل فردوسی‌پور ممکن است به شبکه‌‎ای ماهواره‌ای بپیوند. در حالی که او به‌سرعت این شایعه را تکذیب کرد، خبر رسید که یار دیرینه‌اش، مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوسته و متأسفانه این خبر به جای تکذیب تایید شد.

فرهاد عشوندی روزنامه‌نگار ورزشی درباره این اتفاق نوشت: رفته چون پیشنهاد چند هزار پوندی داشته. رفته چون هر طوری می‌شمردند و برنامه تقسیم می‌کردند، او را نمی‌شمردند. نه خیلی سوتی می‌داد، نه این قدر هیجان‌انگیز بود که ستاره باشد. حتی برای سپردن برنامه لیگ یک هم به او اکراه داشتند.

سنش داشت به حوالی ۵۰ می‌رسید و خب احتمالا به جایی رسیده بوده که خواسته تغییری ایجاد کند. او هم رفت مثل خیلی از سرمایه‌های سوخته تلویزیون. مزدک رفت اما مگر برای رسانه ملی مهم است؟ او را اینجا این قدر ندیدند که ول کرد و رفت. این‌قدر دنبال پول ساخت برنامه‌هایش رفت که خسته شد و رفت به مسیر بی‌بازگشت.

فروغی که نود را تعطیل کرد، خیلی‌ها بی‌کار شدند. مزدک هم یکی از آنها بود. شبکه ورزش هم ترجیح داد بیشتر از مجریان و گزارشگران جوان و کم‌تجربه استفاده کند تا هم هزینه کمتری پرداخت کند و هم شاخ‌ها را بشکند! مزدک کم‌کار ماند و پول همان چند برنامه و زحمت‌هایش را هم به زور می‌گرفت.

صیادان استعدادهای حاضر و آماده ایرانی هم کار خودشان را خوب بلدند. آنها نشسته‌اند تا از بلاهت ما استفاده کنند و ستاد خودشان را قوی کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024