جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 10.04.2019, 17:02

پیام مهدی کروبی برای کمک به سیل‌زدگان

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، در پیامی از محل حصر خانگی، با ابراز همدردی با سیل‌زدگان، از مردم و همچنین اعضای حزب اعتماد ملی خواست که با همدلی و تلاشى فراگير زمينه بازگشت آسيب‌ديدگان به روال عادی زندگی را فراهم كنند.

به گزارش سایت رسمی حزب اعتماد ملی، متن کامل پیام مهدی کروبی به این شرح است:
بسمه تعالى
حدت وشدت نزولات آسمانی و بی‌تدبیری‌های انسانی طی سالیان دراز  این برکت الهی را به بلایی مبدل کرد که آسیب‌های مادی و معنوی فراوانی را به کشور از شمال تا جنوب رسانیده است. در ايام نوروز شاهد رنج و گرفتارى مردم عزيزمان در چند استان سيل‌زده بوديم. بنا بر گزارش‌ها ميزان آسيب و تخريب در دو استان لرستان و خوزستان بسيار سنگين بوده است. بدیهی است رسیدگی وامداد‌رسانی در سطح گسترده به تنهایی از عهده نهاد دولت خارج بوده و نیازمند همبستگی ملی مثل دوران دفاع مقدس است.
حسب وظیفه انسانی و ملی از همه مردم عزيزمان مى‌خواهم در جهت حمایت‌های مادی و معنوی از آسیب‌دیدگان، آستین‌ها را بالا زده و به هر صورت که امکان زدودن آلام از روح و روان آسیب‌دیدگان را دارند به حمایت‌های مادی و معنوی خود  اقدام کنند.
اينجانب مراتب همدردى و تسلیت خود را با آسیب دیدگان حوادث اخیر و آندسته از هموطنان كه عزيزان خود را در استان‌هاى سيل زده لرستان، خوزستان، گلستان و فارس از دست داده‌اند، اعلام مى‌كنم و از همه آحاد ملت مى‌خواهم با همدلی و تلاشى فراگير زمينه بازگشت آسيب‌ديدگان به روال عادی زندگی را هر چه سريعتر فراهم كنند.
تمام اعضای حزب اعتماد ملی موظفند تمام تلاش خود را در راستای کمک به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر معطوف دارند و در این راه از هیچ کوششی کوتاهی نکنند، و به‌صورت هفتگی گزارش فعالیت استان ذی‌ربط را به شورای مرکزی حزب ارائه کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024