جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 17.03.2019, 11:38

حکم دادگاه دربارهٔ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صادر شده است

دادستان تهران با اعلام اینکه حکم دادگاه دربارهٔ سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، صادر شده‌است، اظهار نظر دربارهٔ پرونده او را به رای دیوان عالی کشور موکول کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی دربارهٔ پرونده آقای خدادادی گفت که قوه قضائیه گزارش مبسوطی را برای هیئت نظارت مجلس ارسال کرده‌است و افزود: «پرونده به دادگاه ارسال شد. دادگاه بخشی از آن را نپذیرفت و بخشی را پذیرفت و به گفته او چون اعلام مسایل اخلاقی اشکال دارد، تصمیم هنوز قطعی نیست.»

براساس گزارش رسانه‌ها، سلمان خدادادی با شکایت زهرا نویدی‌پور به اتهام «ارتباط نامشروع» به دو سال تبعید، ۹۹ ضربه شلاق، و دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده‌است. جسد خانم نویدی‌پور که آقای خدادی را به تجاوز متهم کرده بود روز ۱۶ دی در منزل مادرش در شهر ملکان پیدا شد و دادستانی این شهرستان اعلام کرد علت مرگ او در ظاهر خودکشی بوده‌است.

دادستان تهران با اشاره به اینکه از اعلام عنوان اتهامی سلمان خدادادی معذور است، اضافه کرد: «او اعتراض کرده‌است و باید صبر کرد تا دیوان عالی کشور در این زمینه تصمیم‌گیری کند.» به گفته دادستان تهران، سلمان خدادادی در گذشته هم پرونده‌هایی داشته که مختومه شده‌است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024