پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Thu, 14.03.2019, 10:24

درگیری بادیگاردهای احمدی نژاد با یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
آرمان-حسین ردکا
در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سرخابی های پایتخت مقابل حریفان خود نتایج خوبی نگرفتند ولی مهمترین اتفاق روز گذشته، حضور جنجالی رئیس دولتهای نهم و دهم در ورزشگاه آزادی بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست پرسپولیس
روز گذشته تیم های فوتبال السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله‌ گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. دقیقه ۹ حرکت خوب مهدی ترابی و شوت محکم او به دست مدافع السد خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در ادامه توپ به کرنر رفت. دقیقه ۱۲ شوت خطرناک اکرم عفیف از کنار دروازه پرسپولیس به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه ۱۷ ارسال برای سود بردن شجاع خلیل زاده پیش تاخته در موقعیتی ایده آل در شش قدم با یک قدم کم آوردن از مدافع پرسپولیس همراه بود تا گل به نام پرسپولیس ثبت نشود. دقیقه ۲۸ حرکت نادری و پاس در عمق او برای علیپور در شرایطی که زاویه ضربه زدن برای او تقریبا بسته بود با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به شکل موازی از خط دروازه عبور کرد دقیقه ۳۵ پاس اشتباه شجاع خلیل زاده در وسط زمین السد را صاحب یک ضد حمله خطرناک کرد که ضربه سر بونجاح توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه ۸۹ علی علیپور در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه السد را باز کند. دقیقه ۹۴ بونجاح توانست برای تیم السد گلزنی کند که البته این گل مشکوک به آفساید هم بود. پرسپولیس در نهایت این دیدار را با شکست یک بر صفر به پایان رساند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توقف استقلال
تیم‌های فوتبال استقلال ایران و العین امارات در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.ضربه سر ایسما دقیقه ۶ با اختلاف به بیرون رفت. استقلال فرصت داشت دقیقه ۲۰ به گل برسد که خالد عیسی به خوبی گرفت. دقیقه ۲۴ روی ارسال کرنر آیاندا پاتوسی و دفع توپ خالد عیسی پژمان منتظری در موقعیت خوبی قرار گرفت اما عبدالرحمان با حرکتی مشکوک مدافع آبی ها را سرنگون کرد. دقیقه ۲۸ ضربه جمال ابراهیم به تیرک دروازه برخورد کرد. استقلال در دقیقه ۳۲ فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه ایسما به تیر خورد. دقیقه۱+۴۵ ضربه پاتوسی به بدن مدافع العین برخورد کرد تا موقعیتی خطرناک برای استقلال از بین برود. دقیقه ۴۷ ضربه جمال ابراهیم با برخورد به دست مهدی رحمتی و تیر دروازه راهی کرنر شد. دقیقه ۵۲ فرشید اسماعیلی با حرکت سمت محوطه جریمه العین توپ را سمت دروازه عیسی شلیک کرد که خالد عیسی این توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه ۵۲ روی ارسال کرنر پاتوسی فرشید باقری گل اول استقلال را به ثمر رساند. دقیقه ۶۵ روی پاس در عمق زیبای علی کریمی از میانه زمین استقلال گادوین منشا سمت دروازه العین به حرکت درآمد و درحالیکه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت با تعلل خود فرصت را از دست داد و در نهایت پاس او به ایسما با ضربه مهاجم گینه ای بیرون رفت. دقیقه ۸۳ خالد عیسی با واکنشی فوق العاده مانع گل شدن ضربه محسن کریمی شد. دقیقه ۸۶ روی برگشت ناقص ارسال ضربه ایستگاهی بازیکنان العین از سوی بازیکنان استقلال توپ به تسوکاسا شیوتانی رسید تا این بازیکن ژاپنی با ضربه ای دقیق گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. در پایان نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه اعلام شد و استقلال موفق شد یک گل به ثمر برساند که آفساید اعلام شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حضور احمدی نژاد و درگیری بادیگاردها!
محمد شیخ الاسلامی وزیر کار در دوران محمودی احمدی نژاد هم برای تماشای بازی با او با ورزشگاه آمده بود. محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم بین ۲ نیمه برای ادای نماز همراه با اطرافیانش وارد نمازخانه جایگاه VIP ورزشگاه آزادی شد. زمانی که احمدی نژاد قصد داشت در میان تماشاگران و خارج از جایکاه ویژه قرار بگیرد با ممانعت یگان ویژه رو به رو شد و بین ماموران حفظ نظم ورزشگاه و محافظان احمدی نژاد درگیری ایجاد شد. احمدی نژاد پیش چشم ناظران کنفدراسیون آسیا از منطقه غیر مجاز وارد جایگاه تماشاگران شد. محافظان احمدی نژاد رفتار مناسبی با ماموران یگان ویژه و حراست ورزشگاه نداشتند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024