جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 06.12.2018, 9:41

سه کشته در انفجار انتحاری در چابهار

فرارو- معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و چند نفر مجروح شدند.

محمد هادی مرعشی اظهار داشت: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

براساس گزارش ها این حمله در ستاد انتظامی شهرستان چابهار رخ داده است.

یک منبع آگاه  نیز به خبرگزاری ایرنا گفته است «در حمله انفجاری تروریستها به مقر انتظامی چابهار امروز پنجشنبه سه نفر شهید شدند.»

خبرگزاری تسنیم نیز شهادت دو نفر را تائید کرده و از زخمی شدن ۱۵ نفر خبر داده است.

شهادت فرمانده انتظامی چابهار در این حمله تکذیب شده است اما گفته می شود دو دژبان در این حادثه شهید شدند. براساس گزارش ها زخمی ها هم از اهالی محل و کسبه بوده اند.

در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی چابهار منتقل شده‌اند.

جزییات حمله

بامری سرپرست فرمانداری شهر چابهار با اشاره به این حادثه تروریستی گفت: «متاسفانه ساعت ۹:۵۵ دقیقه صبح امروز یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام کشور، با یک دستگاه خودرو نیسان که مواد منفجره به همراه داشته، قصد انجام عملیات انتخاری در مرکز فرماندهی انتظامی چابهار داشت.»

وی ادامه داد: «این عامل انتخاری با مقابله نیرو‌های انتظامی و عمل کننده مواجه می‌شود و نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد و در جلوی درب مقر انتظامی مواد را منفجر می‌کند.»

سرپرست فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: «متاسفانه شدت این انفجار به حدی بوده که ۳ شهید داشتیم. به نیرو‌های امنیتی و انتظامی بابت این شهادت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. البته چند نفر هم مجروح داشته‌ایم که متاسفانه از خود مردم، کاسبان، عابران و شهروندان مردم چابهار بوده‌اند.»




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024