جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 04.12.2018, 0:18

علی مطهری: پرتاب موشک بعد از برجام، تحریک‌آمیز بود

علی مطهری گفت: دو سه روز بعد از امضای برجام، موشکی با نوشتۀ «اسرائیل باید از بین برود» به هوا پرتاپ شد که این کار در آن زمان به نوعی تحریکِ طرف مقابل بود.

به گزارش ایسنا - مطهری که در همایش «دانشجو، سمبل آرمان‌گرایی» سخنرانی می‌کرد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره اینکه «کدام بخش از حاکمیت اجازه ادامه روند برجام در کشور را نمی‌دهد؟» گفت: از همان ابتدای امضای برجام، بخشی از نظام ما مخالف اجرای آن بود و رفتار و عملکرد آن‌ها چه در مجلس، نیروهای مسلح و... نشان‌دهنده چنین مطلبی بود. دو سه روز بعد از امضای برجام موشکی با نوشته «اسرائیل باید از بین برود» به هوا پرتاب شد که این کار در آن زمان به نوعی تحریک طرف مقابل بود. قطعا موشک نیاز است اما هر کاری باید در جای خودش انجام شود.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من، اگر کشور ما در مسأله برجام متحد بود و از سمت اروپایی‌ها به مقداری در ایران سرمایه‌گذاری می‌شد، خروج ترامپ از برجام نیز به راحتی ممکن نبود. این‌که برخی می‌گویند رهبری برجام را ندیده‌اند، به هیچ وجه صحیح نیست، بلکه ایشان متن برجام را خودشان از نزدیک مشاهده کردند و با اجازه ایشان، برجام امضا شد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024