جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 02.11.2018, 23:08

جزئیات جدید مرگ مشکوک خواهران سعودی در نیویورک

خبرگزاری آناتولی

درموت شی، بازرس ارشد پلیس نیویورک در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پیدا شدن اجساد طلا و روتانا فارع، خواهران 16 و 22 ساله سعودی در رودخانه هادسون اظهار داشت: این دو خواهر به اطرافیان خود گفته بودند که مرگ را به بازگشت به عربستان ترجیح می دهند.

وی افزود: در نتیجه بررسی کارت های بانکی این دو خواهر مشخص شد که آنان پیش از ایالت ویرجینیا در فیلادلفیا بوده و سپس به نیویورک آمده و در هتل هایی لوکس اقامت کرده اند. تاکنون شواهدی مبنی بر وقوع جنایت به دست نیامده است.

از سوی دیگر یک شاهد عینی نیز اعلام کرد که ساعاتی پیش از کشف اجساد خواهران سعودی در رودخانه هادسون، آنان را در حال نماز خواندن دیده است. پلیس آمریکا نیز روز گذشته اعلام کرد که طلا و روتانا پیش از ورود به داخل رودخانه، زنده بوده اند.

پلیس نیویورک گفته بود که مادر این دو خواهر یک روز پیش از پیدا شدن اجساد آنان تماس تلفنی از سوی یک مقام سفارت عربستان سعودی در واشنگتن دریافت کرده که طی آن از وی خواسته اند به دلیل اینکه دخترانش درخواست پناهندگی سیاسی کرده اند، خاک آمریکا را ترک کنند.

یک مقام سفارت عربستان در واشنگتن نیز در گفت‌وگو با شبکه سی.ان.ان اعلام کرد که از درخواست پناهندگی آنان اطلاع داشتند، اما تماسی با خانواده در این خصوص نگرفته اند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024