پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Wed, 31.10.2018, 8:27

وزیر کار بازداشت صبا آذرپیک را تأیید کرد

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازداشت صبا آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، صبا‌آذرپیک فعال سیاسی و خبرنگار سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب قبل از برگزاری جلسه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمد شریعتمداری، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت و گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام به انتشار برخی اسناد درخصوص ارتباط شریعتمداری با پرونده ثبت سفارش و واردات غیرقانونی خودرو کرد و مدعی شد او در این زمینه نقشی اساسی داشته است.

بعد از رأی اعتماد مجلس به محمد شریعتمداری، اکانت‌های صباآذرپیک در برخی صفحات اجتماعی غیرفعال شد و اطرافیان او گفتند هیچ اطلاعی از او ندارند و ممکن است به دنبال انتشار این اسناد بازداشت شده باشد.

محمد شریعتمداری شب گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تأیید بازداشت صباآذرپیک، گفت: پس از شنیدن خبر بازداشت یکی ازخبرنگاران،پیگیری کردم. متاسفانه صحت داشت.علیرغم ادعاهای کذبى که ارائه کرده بود و در یک اقدام عجیب، اطلاعات قبلی و عادى کشف شده توسط ما را در سربرگ محرمانه واجا بصورت ناقص انتشار داده بود، به مسئولان گفتم به هیچوجه راضی به بازداشت او و هیچ خبرنگاری نیستم.

وبسایت «عصر ایران» نوشته است، علت بازداشت صبا آذرپیک  انتشار تصویر چند نامه در کانال تلگرامش بوده است. موضوع نامه‌ها، نه امنیتی بود، نه نظامی کشور و نه مرتبط با مقابله با دشمنان، درباره واردات خودرو بود و فسادی که ادعا می‌شود در این باره وجود داشته است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024