سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Mon, 13.08.2018, 9:32

مرتضی حاجی: کارگروهی از متخصصان پیشنهاد مذاکره با آمریکا را بررسی کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم باید کارگروهی متخصص بنشینند و درباره موضوع مذاکره با آمریکا تبادل نظر کنند و به نتیجه مشخصی برسند تا امکان جوسازی ترامپ علیه ایران را به حداقل برساند.

مرتضی حاجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا و پیشنهاد اخیر به دونالد ترامپ اظهار کرد: در این باره آقای ناطق نوری حرفی زدند که من خیلی پسندیدم و آن این بود که ما نباید خیلی ذوق زده شویم و نیز نباید در برابر این پیشنهاد واکنشی غیرمعقول داشته باشیم.

وی افزود: نباید ذوق زده شویم چون نمی‌شود به حرف ترامپ اعتماد کرد کما این‌که این حرف درست است که او برجام را هم کنار گذاشت. پس چندان به حرف و رای او اعتماد نمی‌توان کرد، اما ذوق زده شدن ما نیز درست نخواهد بود، چرا که باید با واکنشی درست با این موضوع روبه‌رو شویم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به واکنش‌های مسئولان نظامی درباره گفت‌وگوی با آمریکا، اظهار کرد: البته در این میان من واکنش‌های عجولانه مسئولان نظامی را هم سودمند نمی‌دانم. به نظرم آنچه باید رخ دهد این است که یک کارگروه متخصص بنشینند و تبادل نظر کنند تا به نتیجه مشخصی برسیم، چرا که به هر حال ترامپ هم با اعلام این پیشنهاد به ما می‌خواهد علیه کشورمان در عرصه جهانی جوسازی کند. 

حاجی پایان تاکید کرد: ترامپ می‌خواهد با اعلام این پیشنهاد بگوید که دیدید من پیشنهاد مذاکره را دادم و ایران قبول نکرد، پس ما باید با پیشنهاد ترامپ سنجیده عمل کنیم و فرصت سوء‌استفاده به وی را درباره این موضوع ندهیم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024