پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 12.08.2018, 12:38

کنسرت ایرج خواجه امیری در اصفهان

يكشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
کنسرت موسیقی “ایرج خواجه امیری” خواننده پیشکسوت و نام‌آشنای سنتی ایران با همراهی “امیراحسان فدایی” در سالن رودکی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایمنا، حسین خواجه امیری مشهور به “ایرج” از خوانندگان صاحب سبکی است که به گفته محمدرضا شجریان “صدای وی در تاریخ آوازخوانی ما یک متر و معیار است و هر کس بخواهد در بالاترین حد حنجره صدایی را مثال بزند، می‌گوید صدا شبیه صدای ایرج است. “
ایرج متولد سال ۱۳۱۳ در شهر خالدآباد نطنز در استان اصفهان است و در دوران فعالیت خود، بیش از دو هزار آواز، تصنیف و بیش از ۱۰۰ ترانه برای فیلم‌های فارسی اجرا کرد.
آلبوم های نیاز، غزل‌خوان، همه چشم‌ها به ایرانه، به یاد فردین، حرف نگفته، شب بارانی بارانی، خاطرات زندگی، گل من، گلدون بی گل، سنگ صبور، بزم عاشقان، قصه زندگی و آلبوم  من و استاد، از مهم‌ترین آلبوم های ایرج خواجه امیری است. آخرین اثر این هنرمند نیز با نام “گنج قارون” با همخوانی امیر احسان فدایی در سال ۹۳ به بازار موسیقی آمد.
کنسرت موسیق ایرج خواجه امیری با همراهی امیراحسان فدایی برگزار می شود و نیما نورمحمدی رهبری کنسرت و محمد بکرانی نیز مدیریت گروه ارکستر خواجه امیری را بر عهده دارند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024