پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Sun, 17.06.2018, 11:17

تجمع مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض به دختران

معترضان: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست می گیریم
یكشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ایرنا
یکی از معترضان در ایرانشهر تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.
حدود ۵۰ نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.
تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.
یکی از دختران تجمع کننده گفت: متاسفانه دختران از امنیت لازم برخوردار نیستند و در شهر نمی توانند به راحتی و با آرامش تردد داشته باشند و مسئولان باید امنیت را برقرار کنند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.
نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
یکی از معترضان نیز تهدید کرد: اگر تا پنج روز آینده عوامل دستگیر و اعدام نشوند خودمان سلاح در دست گرفته و با آنان برخورد خواهیم کرد.
امام جمعه مسجد نور اهل سنت ایرانشهر در خطبه های نماز عید فطر ادعا کرده بود: فرد دستگیر شده تاکنون اعتراف کرده بود که به ۴۱ دختر تجاوز کرده است.
این در حالیست که دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر این ادعا را رد کرده و گفته است: از مردم انتظار داریم اجازه دهند دستگاههای امنیتی و قضایی در فضایی آرام و بر اساس قانون با مخلان امنیت برخورد کنند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024