پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Mon, 11.06.2018, 8:17

سرنوشت اعتدال و اصلاحات در یک راستا رقم خورده است

عضو حزب اعتدال و توسعه: سرنوشت اعتدال و اصلاحات در یک راستا رقم خورده است

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
عضو حزب اعتدال و توسعه گفـت:سرنوشت اعتدال و اصلاحات در یک راستا و با توجه به شرایط عمومی کشور، با یکدیگر رقم خورده است.
مرتضی بانک در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتدال و توسعه با جریان اصلاحات برای انتخابات آتی همکاری خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: به دلیل اینکه مدت‌ها است به خاطر گرفتاری‌های کاری نتوانستم در شورای حزب شرکت کنم، پاسخ روشنی برای این سوال ندارم ؛  اما من فکر می کنم که سرنوشت اعتدال و اصلاحات در یک راستا و با توجه به شرایط عمومی کشور، با یکدیگر  رقم خورده است.
وی ادامه داد: بنا بر شرایط موجود به نظر من خطا است که این هماهنگی و همکاری از بین برود. چه از سوی اصلاحات و چه از سوی اعتدال باید تلاش شود تا این انسجام و همکاری حفظ شود. فکر می‌کنم طی این چند دوره انتخابات یعنی دو دوره ریاست جمهوری و یک دوره انتخابات مجلس این همکاری ثمر بخش بوده است. گرچه باید قبول کنیم ظرفیت هر جریان متفاوت است و هرکدام به اندازه خودش تلاش کرده اما نمی توان از ثمرات آن سخن نگفت.
بانک یادآور شد: در انتخابات های گذشته با همکاری میان جریان اصلاحات و جریان اعتدال گرا پیامی که به مردم داده شده بود پیامی بسیار روشن و موفق بوده است؛  مردم هم  به خوبی پیام این همکاری را دریافتند چراکه با ذائقه آنان به شدت هماهنگی داشت. اصلا به همین دلیل بود که ائتلاف اصلاحات و اعتدال موفق بود . در این میان نباید فراموش کنیم که تندروهای اصولگرا طبیعتا اصلا به این همکاری راضی نیستند




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024