چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 27.12.2017, 21:48

ناطق نوری کاندیدای ١٤٠٠ اصولگرایان

اعتمادآنلاین| یک نماینده سابق مجلس و نزدیک به جناح راست خبر داد که به احتمال زیاد علی‌اکبر ناطق نوری کاندیدای آینده اصولگرایان معتدل خواهد بود. او درباره حزبی که نزدیکان علی لاریجانی رئیس مجلس درصدد تاسیس آن هستند، بیان کرد: آن‌ها در حال نگارش اساسنامه هستند و حلقه اصلی نزدیک به رئیس مجلس کارها را پیش می‌برند.

این منبع آگاه البته تاکید کرد که افرادی از بیرون مجلس هم کمک می‌کنند و در حزب حضور خواهند داشت. این نماینده سابق مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که برخی منابع از برنامه‌ریزی برای حضور علی لاریجانی در جایگاه ریاست‌جمهوری خبر می‌دهند، گفت: فعلا برنامه‌ای برای کاندیداتوری لاریجانی مطرح نیست، تصمیم بر این است که ناطق نوری به عنوان کاندیدای رئیس‌جمهوری آینده مطرح شود و لاریجانی هماهنگ‌کننده است.

این منبع آگاه البته تاکید کرد که اصولگرایان معتدل در این حزب حضور خواهند داشت و اصلاح‌طلبان هم از تاسیس آن استقبال کرده‌اند.

استقبال مطهری از بازگشت ناطق‌نوری به سیاست
اعتماد آنلاین: علی مطهری، نماینده تهران و نایب‌رئیس مجلس درباره بازگشت ناطق‌نوری به صحنه سیاست و حضور او در یک حزب گفت: حضور آقای ناطق‌نوری در صحنه سیاسی کشور حتما مفید است. ایشان یک فرد باتجربه و معتدل است و ورود فعال‌تر آقای ناطق‌نوری به فضای سیاسی کشور آثار خوبی خواهد داشت.

وی درباره حضور ناطق و لاریجانی در یک حزب اظهار داشت: این موارد فعلا «اگر» و گمانه‌زنی است. با «اگر» نمی‌توان خیلی حرف زد. 

محمدعلی وکیلی، نماینده تهران و عضو هیأت‌رئیسه مجلس هم درباره تشکیل حزبی با لیدری لاریجانی و حضور ناطق‌نوری به‌عنوان رهبر معنوی آن، گفت: این‌که هر جریانی به سمت حزب برود، موضوع مثبتی است. در این شرایط صدا‌ها بدون هویت نیست و هویت حزبی پیدا می‌کند و این امر یک قدم به سمت توسعه است.

وی تصریح کرد: این‌که آقای ناطق‌نوری به صحنه رسمی سیاست برگردد و سیاست حرفه‌ای را در قالب حزب دنبال کند، اولا در جا انداختن فعالیت حزبی بسیار می‌تواند موثر باشد و ثانیا از آن شیخوخیت کلی ایشان در سبک حرفه‌ای سیاست استفاده می‌شود و سیاست حرفه‌ای را تقویت می‌کند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024