شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 17.12.2017, 20:55

افشای هزاران ایمیل تیم ترامپ در پرونده روسیه

ایرنا - بازپرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا هزاران ایمیل متعلق به تیم انتقال قدرت ترامپ به دست آورده که حاوی اطلاعات حساس است.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری آکسیوس، «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده روسیه به هزاران ایمیل متعلق به نزدیکان ترامپ دست یافته است.

این ایمیل‌ها که مربوط به 12 حساب است، در میان اعضای تیمی که وظیفه انتقال قدرت به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را بر عهده داشته‌اند رد و بدل شده است.

براساس گزارش آکسیوس، این ایمیل‌ها حاوی اطلاعاتی است پیرامون انتصاب‌های احتمالی، دیدگاه‌های سناتورهایی که در تایید انتصابات نقش دارند، حدس و گمان‌ها درباره نقطه ضعف‌های افراد پیشنهادی ترامپ برای پست‌های دولتی، راهبردهای رسانه‌ای و همچنین سیاست گذاری‌ها در همه موضوعات از جنگ تا مالیات.

به گفته منابعی در تیم انتقال قدرت ترامپ، مولر این محتواها را از طریق «اداره خدمات عمومی» که ارائه دهنده سامانه ایمیل به تیم ترامپ بوده به دست آورده است.

این موضوع در حالی افشا می‌شود که اعضای تیم ترامپ می‌گویند آن‌ها هیچ یک از درخواست‌های مولر را رد نکرده‌اند و دستیابی مولر به این محتواها از این راه باعث شگفتی آن‌ها شده است.

«رابرت مولر» در حال تحقیق در موضوع دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و همچنین ادعای تبانی تیم انتخاباتی ترامپ با این کشور است.

مولر در تحقیقات خود به حلقه نزدیکان ترامپ رسیده و حتی درباره پسر و داماد او نیز تحقیقاتی انجام داده است.

روسیه ادعای مقام‌های آمریکا مبنی بر دخالت در انتخابات را رد می‌کند و ترامپ نیز می‌گوید ادعای تبانی با روسیه بازی سیاسی دمکرات‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکستشان است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024