پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 10.12.2017, 10:54

اعلام آمادگی تاجزاده برای مناظره با احمدی‌نژاد

اعلام آمادگی تاجزاده برای مناظره درباره حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸

در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص دعوت یک تشکل دانشجویی اصولگرا برای برگزاری مناظره با آقای رسایی درخصوص حوادث سال های ۷۸ و ۸۸ در دانشگاه تهران گفت: من با انجام این مناظره با آقای رسایی در دانشگاه تهران موافقم. البته مناظره‌ درباره این دو حادثه باید به صورت جداگانه برگزار گردد تامشخص شود در هر کدام از آن سال‌ها چه بر جامعه گذشته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برگزارکننده این مناظره تصریح کرد: برگزارکننده این مناظره صلاح نیست طرفدار یکی از طرفین باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم نمایندگان تشکل های دانشجویی اصلاح‌طلب و اصولگرا با همکاری و توافق با هم آن مناظره را برگزار کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

تاجزاده ادامه داد: البته اکثریت مردم می‌دانند که در هر کدام از این سالها چه اتفاقاتی رخ داده است ولی این مناظره می‌تواند به روشن‌تر شدن ابعاد آن فجایع کمک کند.

وی همچنین درباره دعوت از وی برای مناظره از سوی یکی از طرفداران احمدی‌نژاد نیز خاطرنشان کرد: من آن جوان را نمی شناسم ولی با انجام این مناظره درباره عملکرد آقای احمدی‌نژاد نیز موافقم البته با خود وی.

سرپرست وزارت کشور در دولت اصلاحات افزود: من حاضر به انجام مناظره با آقای احمدی‌نژاد درباره عملکرد وی در هشت سال ریاست جمهوری‌اش و مقایسه آن با عملکرد دولت‌های آقایان موسوی و خاتمی هستم.

تاجزاده یادآور شد: احمدی‌نژاد هر زمان که برای مناظره اعلام آمادگی کند، من آماده ام.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024