پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Thu, 16.11.2017, 15:38

سلفی دختران شایسته عراق و اسرائیل جنجال بر انگیخت

العربیه: سلفی دختران شایسته عراق و اسرائیل که روز سه شنبه در شبکه اینستگرام منتشر شد، باعث جنجال بزرگی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

آدار گاندلسمان، دختر شایسته اسرائیل روز سه شنبه با انتشار سلفی خود و سارا عیدان، دختر شایسته عراق در حساب کاربری خود در شبکه اینستگرام باعث شد تا صدها «فالوور» در باره این سلفی نظر بدهند برخی از نظر دهندگان به دیده مثبت به آن نگاه کردند و از آن استقبال کردند اما در مقابل برخی نیز از آن سلفی خشمگین شدند. این سلفی که سارای عراقی وآدار اسرائیلی به صورت صمیمی و همچون دو خواهر همدیگر را به آغوش گرفته‌اند، پس از ساعاتی از انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی حدود ۲۵۸۲ «لایک» خورد.

سارا عیدان که در سال ۱۹۹۰ در بغداد به دنیا آمد، در اصل از اهالی شهر «حله» استان بابل واقع در مرکز عراق است، سارا موسیقیدان، ترانه سرا، خواننده و دارای مدرک عالی در رشته هنر از دانشگاه‌های عراق است.

سارا پس از همکاری با نیروهای ائتلاف در بغداد در سال ۲۰۰۹ به ایالات متحده آمریکا سفر کرد وی در سال ۲۰۱۶ در مسابقات دختران شایسته که در شهر «میشیگان» آمریکا برگزار شد، به عنوان دختر شایسته جهان معرفی شد. با معرفی سارا عیدان، کشور عراق پس از ۴۵ سال یعنی پس از مشارکت «وجدان سلیمان» در سال ۱۹۷۲ که در شهر پورتوریکو آمریکا بود، بار دیگر در ارائه دختری زیبا و شایسته عرضه اندام کرد.

پیش از سارا عیدان، «ویان السلیمانی» بر سکوی دختر شایسته جهان قرار گرفته بود اما در سال ۲۰۱۶ کمیته مجری این مسابقه دریافته بود که «ویان» ازدواج کرده است، بنابرین او از مسابقه محروم شد و جای خود را به سارا عیدان داد.

اما دختر شایسته اسرائیلی «آدرا گاندلسمان»، ۲۰ ساله، اهل عسقلان است او تا ماه ژوئن گذشته یکی از سربازان ارتش اسرائیل بود، آدرا بیش از ۱۵ هزار «فالوور» در شبکه اینستگرام دارد. این دختر اسرائیلی سلفی خود را که با دختر شایسته عراق گرفته بود در اول صفحه خود منتشر کرده و نوشت: «این دختر شایسته عراق است او بسیار زیباست».

اما سارا عیدان علاوه بر سلفی خود با آدرا، تصاویری از دختران شایسته مصر و لبنان که هر دوی آنها در این مسابقات شرکت کرده بودند را منتشر کرد.

مسابقه دختران شایسته جهان برای سال ۲۰۱۷ قرار است در تاریخ ۲۶ نوامبر، در سالن The AXIS در هتل «پلانت هالیوود» در شهر لاس وگاس، برگزار شود.

در این مسابقه دختران شایسته ۹۳ کشور از جمله سه کشور عربی به رقابت خواهند نشست.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024