جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 18.10.2017, 9:35

آيا ترامپ به اتهام آزار جنسی از مقامش عزل خواهد شد؟

یورونیوز: بی‌تردید سخنان جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را که سال گذشته ویدئوی آن منتشر شد به یاد دارید. سخنانی رکیک نسبت به زنان که در سال ۲۰۰۵ ضبط شده و به گفته آقای ترامپ چیزی جز «حرف‌های عادی مردانه در اتاق رختکن» نبوده است.

در این ویدئو که روزنامه واشنگتن‌پست آن را منتشر کرد، صدای آقای ترامپ شنیده می‌شود که با لحنی مغرور به بیلی بوش، مجری یک برنامه تلویزیونی، می‌گوید «وقتی آدم ستاره باشد، می‌تواند هر کاری خواست با زن‌ها بکند» و حتی اندام جنسی آنها را «به چنگ بگیرد.»

اکنون که رسوایی آزار جنسی هنرپیشگان زن هالیوود توسط هاروی وینستین، یکی از مشهورترین تهیه‌کنندگان صنعت سینما به اوج رسیده است، تارنمای بازفید گزارش کرده است که دستگاه قضایی آمریکا از همکاران پیشین ترامپ که در کارزار انتخاباتی وی فعال بودند، خواسته است که بدون استثناء، تمامی مدارک دال بر اعمال آزار جنسی زنان توسط ترامپ را به دادگاه عالی ایالت نیویورک ارایه کنند.

این پرونده قضایی در پی آن به جریان افتاده است که خانم سامر زِرووس علیه دونالد ترامپ به اتهام افترا و تهمت شکایت کرد. خانم سامر زِرووس مدعی است که در سال ۲۰۰۷ زمانی که برای مصاحبه استخدام در یک برنامه تلویزیونی در یک هتل با ترامپ دیدار کرده از سوی وی مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

ترامپ او را دروغگو خوانده، ادعاهایش را رد کرده و گفته که هرگز خانم زِرووس را به اتاق هتلش دعوت نکرده و اتفاقاتی که او گفته هرگز رخ نداده است. اکنون و در پی این اظهارات خانم سامر زِرووس علیه ترامپ به دادگاه شکایت کرده است.

به گفته وکلای خانم سامر زِرووس نخستین جلسه بررسی این پرونده سی و یکم اکتبر برگزار خواهد شد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024