شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 13.08.2017, 12:37

مطهری: چینش سیاسی وزرای پیشنهادی خوب است

نایب رییس مجلس کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را در مجموع خوب ارزیابی کرد و گفت: اینکه این کابینه بتواند وعده‌های رییس‌جمهوری را محقق کند، بستگی به مدیریت رییس‌جمهور دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی مطهری در جریان نشست علنی امروز با حضور جمع خبرنگاران در ارزیابی از کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد: این کابینه در مجموع خوب است، ولی در ‌‌نهایت بستگی به نظر نمایندگان دارد که به کجا برسد.

او ادامه داد: اینکه این کابینه بتواند وعده‌های رییس‌جمهوری را محقق کند، بستگی به مدیریت رییس‌جمهور دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: اگر ایشان اراده‌ای برای عمل به وعده‌ها داشته باشد، ‌این اتفاق می‌افتد. وزرا نقش درجه دوم را دارند، این آقای رییس‌جمهور است که توان عمل به وعده‌هایش با همین کابینه را دارد.

نایب رییس مجلس درمورد میزان رای اعتماد به ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: ممکن است تا دو نفر نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

او در ارزیابی از چینش سیاسی کابینه نیز گفت: چینش سیاسی وزرای پیشنهادی خوب است. در کابینه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حضور دارند که نشان می‌دهد تعصب گروهی و جناحی در کابینه وجود ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: با این حساب به نظر می‌رسد اینکه کابینه جناحی نیست، ‌نقطه مثبتی برای آقای روحانی است.

مطهری در پایان به جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها با حضور وزرای پیشنهادی اشاره کرد و گفت: نمایندگان در حال بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی هستند تا در روز رای اعتماد درست تصمیم بگیرند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024