جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
" width="800" />
iran-emrooz.net | Thu, 10.08.2017, 18:15

فاطمه کروبی: شرمنده محبت‌های بی‌دریغ مردم عزیزمان هستیم

به دنبال مرخص شدن مهدی کروبی از بیمارستان قلب شهید رجایی و انتقال مجدد این رهبر معترض به محل حصر، خبرنگار سحام دقایقی پیش گفت‌وگویی با فاطمه کروبی، نماینده دوره پنجم مجلس در ارتباط با روند درمان و آخرین وضعیت آقای کروبی داشت.

خانم کروبی به سحام گفت: آقای کروبی به علت سنگینی در قفسه سینه و سرگیجه، بنا به تشخیص پزشک محترم وزرات اطلاعات در مرکز قلب تهران بستری شد. اما پس از انجام آنژوگرافی، زودهنگام از بیمارستان مرخص شدند؛ که همین امر مورد اعتراض شدید خانواده قرار گرفت و متاسفانه یک روز بعد در محل حصر، ایشان مجددا دچار عارضه قلبی شدند. 

خانم کروبی در ادامه به بستری شدن مجدد مهدی کروبی در بیمارستان قلب شهید رجایی اشاره می‌کند و می‌گوید: همسرم مجددا بدلیل سرگیجه و سنگینی در قفسه سینه در تاریخ هشتم مردادماه به بیمارستان منتقل شدند. در آنجا معلوم شد که افزایش فشار خون شریانی متغیر است. نارسایی دریچه‌های قلبی به خصوص دریچه آئورت و افت ضربان قلب مشکل اصلی بود. به تشخیص تیم پزشکی به محوریت دکتر ملکی، آنژوگرافی‌کرونر توسط آقای دکتر عبدی انجام پذیرفت و پس از آن به مدت ۴۸ ساعت ریتم قلبی بوسیله هولتر مونیتورینگ انجام پذیرفت. معلوم شد که دلیل سرگیجه، منشا قلبی‌ست. لذا پس از انجام تست‌های الکتروفیزیولوژیک تیم پزشکی تصمیم به تعبیه پیس‌میکر گرفت که این عمل در تاریخ پانزدهم مردادماه بدون عارضه‌، توسط آقای دکتر حق‌جو انجام گردید.

خانم کروبی در پاسخ به سوالی پیرامون ترخیص آقای کروبی افزود: امروز پنجشنبه ساعت ۱۲ آقای کروبی از بیمارستان ترخیص و به محل حصر بازگردانده شدند.

این نماینده سابق مجلس در روزهای گذشته پذیرای تعداد زیادی از مردم، سیاستمداران، روزنامه نگاران، گروه‌های سیاسی و حقوق بشری بوده که به عیادت مهدی کروبی رفته، اما امنیتی‌ها اجازه دیدار با این رهبر محصور را به هیچ کس نداده بودند. خانم کروبی به سحام نیوز می گوید: شرمنده محبت‌های بی‌دریغ مردم عزیزمان هستیم و همین‌جا لازم است از کسانی که به بیمارستان آمدند و به دلیل موانعی موفق به ورود به محوطه نشدند تشکر و قدردانی کنم. همچنین باید از دکتر نوهی رییس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، تیم پزشکی، بویژه مسئول تیم دکتر ملکی، دکتر عبدی، دکتر حق‌جو، تیم پرستاری و سایر عزیزان آن مرکز درمانی، تشکر و قدردانی کنم.

همسر مهدی کروبی در پایان مراتب تشکر آقای کروبی را چنین اعلام کرد: من لازم است از مردم شریف که همواره جویای وضعیت آقای کروبی بودند و نیز دانشجویان، زندانیان سیاسی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر طباطبایی همسر مرحوم حاج احمد اقا و برخی از اعضای بیت امام، حاج احمد آقای منتظری، فرزندان شهید دکتر بهشتی، فعالین حقوق زنان، روزنامه نگاران، احزاب و گروه‌های سیاسی نظیر اتحاد ملت، نهضت آزادی، ملی مذهبی‌ها، مشارکت، مجاهدین انقلاب اسلامی، اعتماد ملی، مجمع محققین و فعالان سیاسی و حقوق بشری، وکلای شجاع دادگستری، نمایندگان ادوار مجلس، اساتید دانشگاه و جامعه دندان‌پزشکان، شخصیت‌های محترم و بزرگوار روحانی و همچنین آیت‌الله العظمی صانعی که تلفنی به من گفتند قصد دارند سفر مشهد را نیمه تمام گذاشته و به بیمارستان بیایند و دیگر عزیزانی که الان نام آنان را به خاطر نمی‌آورم مراتب سپاس و قدرشناسی آقای کروبی را اعلام کنم.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024