پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 26.07.2017, 21:49

درخواست چند نماینده اصلاح‌طلب برای ملاقات با کروبی

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست چند نفر از اعضای این فراکسیون برای ملاقات با مهدی کروبی خبر دادند.

احمد مازنی در گفت‌وگو سیاسی ایلنا با اشاره به انتشار اخباری درباره کسالت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی اعلام کرد: باتوجه به این‌که از کسالت آقای کروبی نگران بودیم، درخواست کردیم اگر برای نمایندگان مجلس امکان ملاقات فراهم شود، می‌‌تواند برای کشور مطلوب باشد.

او گفت: به هر حال هم‌اکنون مدت‌ها است که از فضای سال ۸۸ عبور کرده‌ایم و باید فضایی فراهم کنیم که از آن فضای باخت-باخت عبور کرده و در فضای برد-برد که از سال ۹۲ در کشور ایجاد شده، ادامه مسیر دهیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید میدان را از دست عناصر افراطی دو طرف خارج کنیم و این درخواست ملاقات نیز گامی در این راستا بود که اگر مسئولان قضایی و رییس‌جمهوری که ریاست شورایعالی امنیت ملی را برعهده دارند، همکاری‌های لازم را انجام دهند این ملاقات و احوال‌پرسی می‌تواند گامی برای رفع این مشکل باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خاطرنشان کرد: به هر حال ما به‌عنوان نمایندگان مجلس، معتمد مردم هستیم و این درحالی است که در جریان انتخابات اخیر و در این سال‌ها درخواست مردم این بوده که این مشکلات حل شود و فضا از چنگ عناصر افراطی دو طرف که کاسبان فتنه و حصر هستند، خارج شود.

مازنی در پایان در پاسخ به نحوه ارائه این درخواست گفت: یکی -دو نفر از همکاران در مجلس با مقاماتی که می‌توانند در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند، مذاکراتی انجام دادند و همچنان پی‌گیر انجام این ملاقات هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش، محمود صادقی، الیاس حضرتی و احمد مازنی ازجمله نمایندگانی هستند که این درخواست را مطرح کرده‌اند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024