شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 18.07.2017, 15:00

بیانیه مهم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

بیانیه مهم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران پیرامون تشکل کابینه دولت دوازدهم خطاب به رئیس جمهور

* وزارت علوم نیازمند کسی است که عاشقانه و به دور از حب قدرت مدافع حقوق دانشجویان باشد نه عافیت‌طلبان و قدرت‌طلبانی که امروز بخواهند آنجا را پله‌ای برای رشد سیاسی خود قرار دهند.  ضرورت دارد تا جنابتان مُصرانه در برابر هر آن کس که استقلال دانشگاه و محیط آموزشی را از جریانات و گروه‌های سیاسی نمی‌خواهد ایستادگی کرده و فردی را معرفی کنید که عزم و انگیزه لازم برای مبارزه و زدودن این دست‌اندازی‌ها به ساحت دانشگاه را داشته باشد.

* تحقق هرچه سریع‌تر احیای سازمان ملی جوانان که یکی از وعده‌های انتخاباتی جنابعالی بود و ایستادگی دولت در برابر فشارهایی که خواستار عدم تحقق این طرح هستند و تدوام حمایت همه جانبه برای تصویب جداسازی این طرح از وزارت ورزش در مجلس، ضرورت دارد. حل مسائل جوانان نیازمند مدیریت افرادی است که دغدغه‌ها و معضلات نسل جوان را بشناسند و شایستگی، تخصص، تجربه مدیریتی و انگیزه لازم برای پرداختن به این امور را داشته باشد.

* اکنون نوبت شماست تا با انتخاب افرادی پاک‌دست برای کابینه دولتی را تشکیل دهید تا همراستای با مردم حرکت کند. کنار گذاشتن وزرا و مدیرانی که در طول ۴ سال گذشته همراه و همسو با وعده‌های حضرتعالی عمل نکرده‌اند حداقلی‌ترین خواسته‌ایست که جوانان و دانشجویان  از شما دارند. انتخاب وزرا و معاونین باید همراه با شایسته سالاری و پرهیز از انتخاب افرادی که به واسطه پدرانشان، متخصص خوانده می‌شوند و یا با نظر ملت و شعارهای انتخاباتی جنابعالی در عمل  بنای همسویی ندارند، صورت پذیرد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024