شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 18.07.2017, 18:10

جهانگیری استعفا نداده است

جهانگیری استعفا نداده است اما از تصمیم روحانی هم کسی خبر ندارد


به گزارش ایران تایمز کانال ستاد دکتر روحانی که بعد از انتخابات به نظر تغییر نام داده است خبری مبنی بر استعفای معاون اول دولت منتشر کرد و همین امر باعث شد که شبکه العالم به نقل از کانال‌های حامی دولت خبر استعفای دکتر جهانگیری را منتشر کند.

البته نظر در انتشار این خبر بیگناه بود چون قبل از انتشار او این مطلب در فضای مجازی منتشر شده بود و تنها انتشار نظر به این خبر هویت بخشید.

اما اسحاق جهانگیری امروز در جلسه شورای اداری با حضور وزرای عضو این شورا شرکت کرده بود و خبرنگاران او را دیده بودند و تصاویر آن در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، چیزی که نشان می‌داد این خبر غلط است.

جهانگیری همچنین در این جلسه گفته بود سن مدیران کشور تا پایان برنامه ششم توسعه کشور هشت سال کاهش می یابد.

از همه مهمتر در روزهای آخر دولت یازدهم استعفا معنی و مفهومی ندارد چون تا چند روز دیگر اعضای کابینه دوازدهم معرفی خواهند شد.

با توجه به این تفاسیر با نادری مدیرکل دفتر معاون اول تماس گرفتیم در مورد این خبر از او جویا شدیم و ایشان تنها پاسخ داد من به شدت خسته هستم و باید استراحت کنم و فردا با دفتر من تماس بگیرید ، با این حال یکی از اعضای دفتر معاون اول در پاسخ به همکار ما گفته بود این خبر درست نیست.

و از همه مهمتر کسی از لیست کابینه دوازدهم که در کارتابل رئیس جمهور  است خبر ندارد و معلوم نیست کدام یک از وزرا و معاونین می مانند و کدام یک می روند، اما تحلیل گران می‌گویند جهانگیری خواهد ماند ولی با وجود همه این تحلیل‌ها و حدس زنی‌ها باید تا روز تحلیف منتظر ماند.

اما در جریان اصلاحات این روزها رقابت شدیدی میان کسانی که در سال ۹۲ مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب می‌کردند با آن‌ها که می‌گفتند هیچ چیز تغییر نکرده است و نباید در انتخابات شرکت کرد شکل گرفته است و نمود این رقابت بر سر انتخاب شهردار تهران قابل نمایان است ، امید است جریانات اصلاح طلب همه چیز را فدای رقابت درون جناحی نکنند و اکنون که تکرار خاتمی به آن‌ها قدرت بخشیده است خطاهای گذشته را بار دیگر تکرار نکنند و مواضع خود را به یاد آورند که اگر خاتمی نظر آن‌ها را پذیرفته بود چه بر سر کشور و مردم آن امروز آمده بود ، پس وحدت را سرلوحه خود کنند و نظرات دیگران را هم احترام بگذارند و عده و عُده را به رخ دیگران نکشند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024