جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 29.06.2017, 11:01

جزئیات غرق شدن ۲ زن جوان در رودخانه هراز

مسئول اورژانس و فوریت های پزشکی آمل از غرق شدن دو زن جوان در رودخانه هراز خبرداد.

به گزارش ایسنا، جواد رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر چهارشنبه هفتم تیرماه؛ دو زن جوان که دختر عمو بوده و هر دو عروس یک خانواده بودند در منطقه بلده جاده هراز، به منظور استراحت بر روی سنگ های حاشیه رودخانه توقف کردند که به درون رودخانه هراز سقوط کردند.

وی افزود: با اطلاع به همکاران اورژانس، امدادگران از پایگاه سقرچی به این منطقه اعزام شدند که جسد یکی از این دو در منطقه باغ صفا و دیگری نیز در همان منطقه سقوط توسط اهالی و نیروهای مردمی یافت شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران همچنین درباره این حادثه اعلام کرد: در ساعت ۱۹:۴۶ چهارشنبه هفتم تیر ماه خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد. در این حادثه دو زن ۲۰ و ۳۸ ساله در منطقه پل بلده در رودخانه هراز سقوط کردند.

همکاران پایگاه اورژانس سقرچی جهت این ماموریت اعزام شدند. افراد غرق شده در نواحی پایین تر از مکان سقوط از آب بیرون کشیده شدند. پس از بررسی وضعیت توسط تیم اورژانس متاسفانه هر دو  به دلیل آسیب هایی شدید به سر در اثر برخورد با دیواره های سنگی رودخانه جان باخته بودند و اقدامات احیای تیم اورژانس متاسفانه اثری نداشت.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024