پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 26.05.2017, 18:23

جریان ۲۰۳۰ در انتخابات نقش جدی‌تر گرفت

همزمان با سفر حسن روحانی، رئیس‌جمهور به قم، صبح امروز نشستی در این شهر برگزار شد که او را هدف گرفت؛ با عنوان “نشست هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش پرورش”. در این نشست سید حسین میرمعزی، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه که هوادار رقیب روحانی درانتخابات اخیر بود، گفت: “جریان سند ۲۰۳۰ به صورت چراغ خاموش در حال اجرا است و در انتخابات نقش جدی‌تر گرفته بود. متاسفانه جریان فکری در آموزش پرورش است که در حال پیش بردن توسعه فرهنگ غرب و جهانی سازی است. باید نسبت به مسئله سند ۲۰۳۰ و جریان‌سازی فکری که از سوی بعضی افراد در حال اتفاق است، هشدار داده شود و طرد شود؛ نه اینکه با قید و بندی آن را بپذیریم.”

رضا اسکندری، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه زنان نیز همچون میرمعزی به میدان آمد و گفت: “ساده لوحی است، فکر کنیم دشمن جامعه اسلامی را به حال خود رها کرده و تنها به فکر تمدن‌سازی هستند، بلکه بالاتر، اهداف شیطانی در پشت قضیه سند ۲۰۳۰ قرار دارد.”

همچنین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که درانتخابات اخیر از “ابراهیم رئیسی” به عنوان کاندیدای اصلح نام برده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد: “ابطال سند ۲۰۳۰ را با اعلام رسمی دولتمردان خواهانیم. قوای سه گانه و نهادهای مربوطه باید هرچه سریعتر با برائت‌جویی از این سند خفت‌آور عدم تعهد خویش را بر این خواسته فرهنگ غربی اعلام نمایند.”




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024