جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 24.05.2017, 18:34

نمی‌شود با بزرگان اصلاح‌طلب سلفی بگیرند و در مجلس رویه دیگری داشته باشند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از انتشار اسامی اعضای فراکسیون امید و نمایندگانی که با لیست امید وارد مجلس دهم شدند، در آینده نزدیک خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین تصمیمات فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ۱۶۰ نماینده با لیست امید و با پذیرش تعهدات این لیست وارد مجلس شدند، اما برخی از آنها به هر دلیلی بعد از ورود به مجلس در فراکسیون امید حضور پیدا نکردند.

او گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ پیام خود را مطرح کردند و در انتخابات مجلس در سال ۹۴ با انتخاب نمایندگان لیست امید اهداف و خواسته‌هایشان را بیان کردند و در اردیبهشت ۹۶ هم با رای به آقای روحانی و انتخاب لیست امید شوراها در کلانشهرها در راستای انتخاب‌های قبلی خود گام برداشتند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم اکنون منتظرند که این تحرکات در انتخابات هیات رییسه مجلس هم نمود داشته باشد؛ بر این اساس ما لازم می‌دانیم به مردم اعلام کنیم که چه کسانی به تعهدات خود عمل کردند.

پارسایی در پایان تصریح کرد: نمی‌شود کسانی به نام لیست امید وارد مجلس شوند و با آقای عارف و بزرگان اصلاح‌طلب سلفی بگیرند و رویه‌شان در مجلس چیز دیگری باشد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024