پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 23.05.2017, 5:49

باهنر اعتراف كرد: آوار احمدی‌نژاد بر سر قالیباف و رییسی

محمدرضا باهنر، سیاستمدار اصولگرا كه روزگاری سودای كارگردانی اصولگرایان را در سر داشت؛ نه توانست در تشكیلات جمنا جایی در خور توجه كسب كند و نه توانست خود را در صف اصولگرایان معتدل حامی روحانی قرار دهد. در عوض آخرین روزهای تبلیغات انتخاباتی رسما حمایت خود را از رییسی اعلام كرد تا در خیل بازنده‌های انتخابات قرار گیرد. او صبح امروز در نشستی خبری حاضر شد تا تحلیل خود را از انتخابات عرضه كند. خلاصه‌ای از سخنان باهنر در ادامه می‌آید.

‌ اگر كسی بخواهد ثابت كند دولتی كه سر كار آمده ناكارآمد است در نیت او باید شك كرد.

‌ به نوبه خود تبریك عرض می‌كنیم و باید باور كنیم این تیم ملی است و باید با رقبای خارجی رقابت كند. چه با كشورهای متخاصم چه رقیب در بعد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چه كسانی كه نگاه‌شان به پیروزی جمهوری اسلامی است ما باید خودمان را تمرین بدهیم كه دولت را تیم ملی بدانیم حتی رقبا هم تلاش كنند این تیم در مسابقات پیروز شود چون موفقیت دولت موفقیت نظام است.

‌ همه باید باور كنند رییس‌جمهور برای ‌صددرصد مردم است و هشتاد میلیون نفر چشم به او دارند.

‌ اگر نقدی هم وجود دارد باید نقد مشفقانه باشد نه به این امید كه ثابت كند دولت ناكارآمد است بلكه تلاش كند اینها را تبدیل به كارآمدی كند.

‌ معمولا دولت‌ها دودوره‌ای هستند، برخی می‌گفتند در این وسط رقابت درست نیست اما اگر رقابت جدی وجود نداشت ما این حضور را نداشتیم.

‌ به دولت توصیه می‌كنیم كارهای نیمه تمام خود را تمام كند. حتما باید دولت سرحال‌تر باشد. البته اعضای دولت یازدهم كارآمدی زیادی داشتند برخی نیروهای خوب و انقلابی هستند.

‌ تا جایی كه من می‌شناسم آقای ناطق خود را سرباز نظام می‌داند بارها از زبان ایشان شنیدم تبعیت ایشان از رهبری در حدی است كه بارها به رهبری هم گفتند اگر رهبر امر كنند ایشان برود میرجاوه مسوول سیاسی- عقیدتی آنجا شود ایشان تبعیت می‌كند. خود ایشان مقلد رهبر هستند شاید به دلیل كبر سن و تكراری بودن كار بوده كه ایشان از بازرسی
استعفا دادند.

‌ مجمع قانون دقیقی ندارد یعنی دوره قانونی ندارد و با اراده رهبری است، فكر كنم در خرداد ماه این مساله تعیین تكلیف می‌شود و ریاست و تركیب اعضای مجمع تعیین می‌شود.

‌ یكی از اتفاقاتی كه در این انتخابات افتاد این بود كه در سال ۹۶ عملكرد دو سال آخر دولت دهم آوار شد روی سر كاندیداهای اصولگرا در حالی كه می‌گفتند ما احمدی‌نژاد نیستیم اما به صورت كامل آوار شد روی سر نیروهای اصولگرا.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024