جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 27.04.2017, 9:48

آغاز انتشار روزنامه «آرمان ملی»، ارگان ستاد انتخاباتی روحانی

«آرمان ملی»، روزنامه ستاد انتخاباتی حسن روحانی منتشر شد. در این روزنامه چهار صفحه‌ای که از دیروز روی کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشورقرار گرفت، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی از بزرگان و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی منتشر شده است.

در شماره نخست، سرمقاله‌ای از سعید لیلاز با تیتر «نجات کشور از لبه پرتگاه» منتشر شده که نگارنده به مقایسه آماری وضیت اقتصادی ایران در سال ٩٢ و هم اکنون پرداخته و تأکید کرده دولت روحانی کشور را از لبه پرتگاه نجات داده است. «آرمان ملی» در گفت‌وگویی با  محسن هاشمی از نگاه پدرش از موانع سرراه دولت روحانی سخن گفته است. به گفته فرزند ارشد سردار سازندگی، آیت‌الله هاشمی معتقد بود  شرایط نابسامانی که روحانی کشور را از دولت قبل تحویل گرفت موجب شد کار او از دوران سازندگی دشوارتر شود. احمد شیرزاد نیز در گفت‌وگویی با این روزنامه از مقاومت‌های روحانی در مقابل فشار منتقدان سخن گفته که تیتر «روحانی مقابل بستن کنسرت‌ها و شبکه‌های اجتماعی» برای آن برگزیده شده است.

شنیدن برخی وعده و وعیدهای دور از ذهن، در فضای انتخاباتی به‌ویژه درباره افزایش جهشی یارانه‌ها و اشتغال از دیگر موضوعاتی است که «آرمان ملی» به آن پرداخته و دیدگاه گروهی از منتقدان و از جمله علی لاریجانی را بازتاب داده است.

«مهار غول گرانی» عنوان گزارش دیگر این روزنامه است که به بررسی آماری کارنامه دولت در کشیدن ترمز افزایش قیمت‌ها پرداخته است. یادداشت «بازگشایی خانه احزاب، دستاورد کلید تدبیر»، از  سید حسن موسوی تبریزی رئیس سابق «خانه احزاب» و  مطالبی مانند «کلید روحانی، قفل گشای خانه سینما»، «آن ٨ سال یادمان نمی‌رود»، ایستاد» از دیگر عناوین این روزنامه هستند. علاوه بر این یادداشت‌هایی از لیلی گلستان، فرهاد توحیدی و حسن انوشه هم در این شماره منتشر شده است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024