پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 26.04.2017, 12:37

استقبال سرد از قالیباف در مجلس

دومین جلسه انتخاباتی فراکسیون ولایت با حضور محمدباقر قالیباف در حالی در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد که اصولگرایان استقبال خوبی از این جلسه نکردند. تصاویر خبرگزاری خانه ملت از این جلسه نشان می‌دهد حداکثر ۲۰ نماینده در آن شرکت داشتند که تازه تعدادی از آنها نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس بودند. البته تعدادی هم از کارکنان اداره اخبار مجلس و همراهان قالیباف در جلسه حاضر بودند که در مجموع تعداد همه آنها کمتر از سی نفر بود. جلسه ساعت ۷ صبح روز دوشنبه برگزار شد.

این در حالی است که روز قبل از آن جلسه این فراکسیون با ابراهیم رییسی با استقبال بهتری مواجه شده بود و حدود ۷۰ نماینده فراکسیون ولایت و برخی نمایندگان مجلس هشتم و نهم هم حضور داشتند. در این دیدار قالیباف برنامه انتخاباتی خودش را برای اعضای فراکسیون ولایت توضیح داده است. اما جزییاتی از سخنان او در این دیدار منتشر نشده است.

تماس خبرنگار «اعتماد» با تعدادی از نمایندگان فراکسیون ولایت هم به جایی نرسید. علیرضا سلیمی، نماینده محلات و حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین شهر گفتند که در این جلسه حضور نداشتند. برخی دیگر از جمله امیرآبادی، نماینده قم و شریاری، نماینده زاهدان هم گفتند که مایل نیستند در این باره صحبت کنند. با این حال آن‌طور که ایرنا گزارش داده است قالیباف بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفته است: این نشست با محوریت ارایه نوع‌همکاری و دیدگاه‌ها بود، بدون شک وقتی دولت‌ مردم با اراده مردم، مسوولیت را برعهده بگیرد بیشترین تعامل را با مجلس دهم خواهد داشت. وی افزود: با سایر فراکسیون‌های مجلس نیز جلسه خواهد داشت.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024