جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 23.03.2017, 9:18

خواب‌آلودگی عامل ۸۰ درصد تصادفات فوتی

رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با ایلنا: بازگشت دور اول مسافران نوروزی/ خواب‌آلودگی عامل ۸۰ درصد تصادفات فوتی

پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶
ایلنا
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به داخل کشور هم‌اکنون در اکثر جاده‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم.
سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راه کشور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ایام نوروز گفت: در حال حاضر تنها در ورودی‌های جاده‌های هراز و چالوس شاهد حجم سنگین ترافیک هستیم و در سایر جاده‌های کشور تنها با تردد بیش از حد خودروها به دلیل سفرهای نوروزی روبه‌رو هستیم.
رییس پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به داخل کشور هم‌اکنون در اکثر جاده‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از هموطنان که در نیمه اول عید به سفر رفته بودند در حال بازگشت به منزل خود هستند و از آنجایی که لغزندگی جاده‌ها باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود، لذا دقت رانندگان و استراحت به موقع می‌تواند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کند.
سردار حمیدی در مورد حوادث جاده‌ای که باعث فوت هموطنان می‌شود، گفت: رانندگان محترم باید به تجربیات دیگر رانندگان در بروز حوادث دقت کنند. متاسفانه ۸۰ درصد فوتی‌های جاده‌ای مربوط به خواب‌ آلودگی و خستگی بر اثر رانندگی طولانی مدت است.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024