چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 23.02.2017, 11:30

خودرو حمل پول بانك پاسارگاد صبح امروز به سرقت رفت

خودرو حمل پول بانك پاسارگاد صبح امروز به سرقت رفت.

به گزارش عصر ایران صبح امروز در ساعت ۷ و ۴۷ دقیقه یكی از خودروهای حمل پول بانك پاسارگاد كه در بزرگراه حقانی در تردد بود توسط دو دستگاه پراید متوقف میگردد و سارقین پس ازپیاده شدن به راحتی خودرو حمل پول را بسرقت می برند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرد: متاسفانه علیرغم تذكرات پلیس و حتی شرایط تامین امنیت خودروهای حمل پول ، مسئولین مربوطه هیچگونه تامین امنیتی برای خودرو از قبل پیش بینی نكرده و همراه این خودرو فرد مسلح برای تامین امنیت نبوده است.

بلافاصله پس از سرقت تیم كاراگاهان پلیس آگاهی پایتخت مشغول بررسی و شناسایی سارقین گردیدند و میزان وجوه نقد به سرقت رفته هنوز مشخص نیست.

توضیح بانک پاسارگاد درباره سرقت امروز خودرو پول

بانک پاسارگاد اعلام کرد خودرو این بانک که امروز (پنجشنبه) هدف سرقت قرار گرفت، در حال حمل پول های فرسوده به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امحا بود.

به گزارش ایرنا بر پایه اعلام این بانک، دزدان مسلح در ساعت 07:45 پنجشنبه (پنجم اسفندماه) در بزرگراه مدرس به این دستگاه خودرو پول‌رسان حمله کردند.
خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

این بانک از «حضور بموقع ماموران انتظامی و کارآگاهان اداره آگاهی در صحنه سرقت و انجام اقدام های لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان» خبر داد و اعلام کرد «در این زمینه سرنخ‌های خوبی به دست آمده است».

۹۰۰ میلیون تومان پول دزدیده شد

خبرگزاری صداوسیما نوشت: منابع آگاه در بانک پاسارگاد مجموع پول سرقتی از خودروی متعلق به این بانک را ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کردند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024