جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 08.12.2016, 22:20

شعار «زنده باد اصلاحات» در روز دانشجو، یعنی نفوذ دشمن!

حجت الاسلام کاظم صدیقی، با گرایش سیاسی اصولگرا گفت: شعار «زنده باد اصلاحات» در روز دانشجو، به معنای آن است که دشمن در سرزمین ما نفوذ کرده است.

گزیده سخنان وی در روز پنجشنبه در همایش سراسری مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی به گزارش خبرگزاری مهر در پی می آید:

* دشمنان نسبت به مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان تعرض دارند. دشمنان در هر زمانی در حال بمباران فکری در دیار و سرزمین ما و در حال فعالیت هستند، نمونه این گفته آن است که با وجود اینکه ۳۰ سال از انقلاب می‌گذرد، هنوز در مدرسه و دانشگاه درس ولایت تدریس نمی‌شود.

* ولایت فقیه وجوه قابل ملاحظه‌ای دارد، حاکمیت الهی است نه حاکمیت شخص، امری تشریفاتی و صرفا سیاسی نیست، بلکه با تمامی تشکیلات تفاوت دارد، همچنین نباید اجازه بدهیم که ارتباط با نسل ایثارگر دفاع مقدس سست شود.

* با گذشت و ایثارگری می‌توان با استکبار مبارزه کرد. نباید از دشمن هراس داشت و این مقاومت  و بودن در خط الهی یاری خداوند را در پی دارد و باید در مسیر زمینه سازی ظهور قدم برداشت تا بدین صورت براستکبار پیروز شویم و کاخ سفید تغییر و تسخیر شود.

* انسان با توانایی‌های شایسته‌ای که خداوند در وجود او به ودیعه نهاده، می‌تواند به اهداف والای خود نائل آید و اگر علم به تولید قدرت آن هم بدون معنویت منجر شود، این علم هیچ مانعی نمی‌شناسد.

* در آیات قرآن حضرت داوود الگوی بسیجی‌های با معرفت بالا است. به واسطه حرکت‌های بسیجی و برگزاری مراسم شهدا توسط ارگان‌های غیر دولتی، نسل جدید با نسل مجاهد آشنا شد واما این را هم متاسفانه باید بگویم، شعار روزهای گذشته که «زنده باد اصلاحات» در روز دانشجو، به معنای آن است که دشمن در سرزمین ما نفوذ کرده است.

* دشمنان در زمینه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی در حال فعالیت و در حال ترویج فساد اخلاقی و ابتذال در کشور هستند و قصد گرفتن جوانان انقلابی ما را دارند، و در این زمان وظیفه ما این است که در مقابل طاغوت زمان ایستادگی کرده و اجازه ندهیم فرزندان انقلابی ما آسیبی ببینند.

* مسیر فعلی ما، مسیر شهدا و امام خمینی (ره) نیست. شیطان به خط خداوند دسترسی ندارد و اگر خودمان درست شویم قطعا از دشمن ضرر نمی‌بینیم، همچنین هم اکنون باید به این باور که امام زنان (عج) جز ما کسی را ندارد برسیم و از مسئولیت‌هایی که به عهده ما است شانه خالی نکنیم.

* [با اشاره به داستان حضرت سلیمان و هدهد پرنده] انسان‌های بی غیرتی که با دشمن سازشگرانه رفتار می‌کنند حتی به اندازه پرنده‌ای هم ارزش ندارند، همچنین لزوم غیرت برای سفیرانی که به کشورهای خارجی می‌روند، تاکید می‌شود تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024