پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 07.12.2016, 23:34

شخصیت سال «تایم» معرفی شد

رئیس جمهور منتخب آمریکا به عنوان شخصیت برگزیده سال ۲۰۱۶ یک مجله معتبر آمریکایی اعلام شد.

در حالی که دونالد ترامپ در حال رایزنی برای تشکیل دولت و انتخاب وزرای آینده آمریکا است، مجله «تایم» شخصیت سال ۲۰۱۶ را از نظر خود معرفی کرده است.

این مجله آمریکایی، ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا را به عنوان شخصیت برگزیده سال اعلام کرده است.

زیر تصویر منتشر شده توسط «تایم» از ترامپ نوشته شده است: «دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات غیرمتحده آمریکا».

خود ترامپ در واکنش به اعلام نامش به عنوان شخصیت سال تایم گفت که این موضوع، «باعث افتخار است».

جانشین باراک اوباما در مصاحبه با «تایم» البته از این مجله به خاطر استفاده از واژه رئیس جمهور ایالات غیرمتحده آمریکا انتقاد کرد.

ترامپ گفت: «من هیچ کاری برای جدایی و تفرقه آمریکا نکردم».

او در مصاحبه با تایم، با تکرار موضعش در قبال مقابله با مهاجران غیرقانونی، بار دیگر شعار معروفش را تکرار کرد.

ترامپ گفت: «ما دیوار را می‌سازیم. من قصد دارم دیوار را بسازم. ما مرزهای مستحکمی خواهیم داشت البته ما چون به کارگران نیاز داریم، شاهد عبور و مرور و رفت و امد افراد خواهیم بود. البته ما ورود غیرقانونی نخواهیم داشت».

وی در بخش دیگری از مصاحبه، به سوالی درباره باراک اوباما و نظرات رئیس‌جمهور منتخب در خصوص رئیس‌جمهور کنونی آمریکا پاسخ داد.

رئیس‌جمهور اینده آمریکا گفت: «باید این را بگویم که او(اوباما) واقعا به کشور اهمیت می‌دهد. خوب باید بگویم که من در مسائل متعدد و زیادی با او اختلاف نظر دارم اما او برای کشور اهمیت قائل است. من مکالمه خیلی عالی با او داشتم».

ترامپ ادامه داد: «من ملاقات عالی با او در کاخ سفید داشتم و همچنین چندین بار مکالمه های عالی با او داشتم. این را بدانید که او فرد بسیار متعهدی است. شما چیزهای متفاوتی شنیدید اما باید به شما بگویم من واقعا او را دوست دارم و فکر می‌کنم او هم مرا دوست دارد و فکر می‌کنم او هم مانند من شگفت زده شد».

وی ادامه داد: «رابطه خوبی(بین من و اوباما) ایجاد شد اما باید این را بگویم که ما درباره مسائل زیادی با هم متفاوتیم. ما درباره برخی از گزینش‌های محتمل که من باید برای مناصب انجام بدهم، صحبت کردیم. من می‌خواستم نظرش را داشته باشم و او به من نظراتی درباره برخی افراد داد که خیلی برای من جالب بود و برای من معنای خاصی داشت».  ‌




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024