شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Tue, 29.11.2016, 8:59

جلودارزاده: اگر کشور به نمایندگان نیازی ندارد، همگی استعفا می‌دهیم

نماینده مردم تهران تاکید کرد: همه ما در کنار آقای صادقی نماینده شریف تهران ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برایشان بیافتد.

«سهیلا جلودار زاده» نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اظهار تاسف نسبت به اتفاق غیر قانونی برای «محمود صادقی» گفت: جرم این مرد شریف تنها ایجاد یک فراکسیون در مجلس به نام “شفاف‌سازی” است. برخورد توهین آمیز به همراه خشونت با نماینده مردم نشانه بی قانونی در کشور است. اگر کشور به خانه ملت و نمایندگان احتیاجی ندارد بهتر است همه نمایندگان به اتفاق استعفا داده و راهی خانه‌هایشان شوند.

او ادامه داد: این دوره از مجلس، نمایندگان پای حقوقشان ایستاده و کوتاه نمی‌آیند. احترام به قانون اساسی و ذیل آن، اصول۸۴ و ۸۶ از وظایف قوه قضاییه است.

او افزود: من با نظر رییس فراکسیون امید “آقای عارف” موافق هستم. طبق بیان ایشان باید اقدامات آقای صادقی در قانون نظارت بر نمایندگان بررسی شود و نظر بنده هم همین است.

جلودارزاده در خاتمه با اشاره به اینکه “قوه مقننه و اعضای آن نباید قربانی بی قانونی شوند” گفت: همه ما در کنار آقای صادقی نماینده شریف تهران ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برایشان بیافتد. رای مردم و اعتماد آنها به ما امانتی است که باید حفظ شود.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024