پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Thu, 26.03.2015, 21:55

برتری تحسین برانگیز تیم ملی فوتبال ایران مقابل شیلی

ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران با ارائه نمایشی تحسین برانگیز، در دیدار تدارکاتی مقابل شیلی که در رتبه پانزدهم رنکینگ فیفا قرار دارد، به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

به گزارش ایرنا، ملی پوشان تیم فوتبال ایران در این دیدار دوستانه که به میزبانی شهر سنت پولتن اتریش برگزار شد، شیلی را ۲ بر صفر شکست دادند.

جواد نکونام در دقیقه ۲۱ بازی، ضربه کرنر ارسالی آندرانیک تیموریان را به گل نخست تیم ایران تبدیل کرد. در دقیقه ۵۰ روی ضد حمله سریع، رضا قوچان نژاد با پاسی زیبا وحید امیری را صاحب توپ کرد تا این هافبک جوان نخستین گل ملی خود را به ثمر برساند.

در نیمه نخست علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، وریا غفوری، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، وحید امیری، رضا قوچان نژاد، جواد نکونام، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده و مسعود شجاعی به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد و رامین رضاییان به میدان آمدند.

برای شیلی نیز در نیمه نخست، کلودیو براوو، خارا، اندو رخو، ماتیاس فرناندز، کورنخو پورگا، مارک گونزالس، میارفونزالیدا، ادگاردو وارگاس و اوریانو بازی کردند. در نیمه دوم الکسیس سانچز، ایسلا، ویدال، گوتی رز و کلدویوپیزارو وارد میدان شدند.

جواد نکونام در این دیدار برای یکصد و پنجاهمین بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را برتن کرد تا بالاتر علی دایی که ۱۴۹ بازی انجام داده است، رکوردار شود.

تیم ملی فوتبال ایران دومین دیدار تدارکاتی خود را یازدهم فروردین ماه در استکهلم مقابل تیم ملی سوئد برگزار خواهد کرد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024