شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 25.03.2015, 17:30

دو ایرانی در میان قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری آلمانی

دو شهروند ایرانی در میان قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری آلمانی در جنوب فرانسه حضور داشتند.

به گزارش منابع خبری، این دو ایرانی به نام‌های حسین جوادی و میلاد اسلامی خبرنگار ورزشی بودند.

«میلاد حجت الاسلامی» خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز بودند. آنها برای پوشش مسابقات تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران به اتریش رفتند و از آنجا برای پوشش خبری  مسابقه ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شدند اما هنگام بازگشت در میان قربانیان حادثه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه حضور داشتند و جان باختند.

این هواپیما متعلق به شرکت آلمانی «جرمن وینگز» ۱۵۰  سرنشین داشت و به هنگام پرواز روز سه شنبه از شهر بارسلونا در اسپانیا به سمت شهر دوسلدورف آلمان،‌ در کوه های آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد.

به گفته منابع رسمی همه سرنشینان این هواپیما کشته شدند و هیچ یک نجات نیافت.

وزارت خارجه ایران هم با صدور بیانیه ای حضور دو ایرانی در میان قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آلمانی در جنوب فرانسه را تایید کرد.

سفارت ایران در برلین نیز تایید کرد که این دو ایرانی مسافر این هواپیما بوده‌اند.

فدراسیون فوتبال ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با صدور بیانیه های جداگانه‌ای کشته شدن دو خبرنگار ایرانی در حادثه سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی در جنوب فرانسه را تسلیت گفتند.


آخرین نوشته خبرنگار ایرانی قبل از سقوط هواپیما

حسین جوادی یکی از دو خبرنگار ایرانی که در سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان باخت در آخرین پست خود نوشته بود: «سفر بارسلون با همه خوبی و بدیش تموم شد. خیلی می پرسن لحظه بازی تو ورزشگاه بودی؟؟ به خدا نشد زمان بازی تو نیوکمپ باشیم ...حالا هر چی کی بود به فال نیک میگیریم. میلاد توی این سفر همسفر خوبی بود...ما بارسلون را به مقصد آلمان ترک می کنیم...توی این ایام هر کسی فاطمیه رفت هیئت برا من و محسن معتمد هم دعا کنه... »




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024