جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Sun, 01.03.2015, 22:03

علی یونسی: در دولت گذشته اختلاس نهادینه شد

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی گفت: در موقعیتی که پیش آمده باید وحدت را حفظ کنیم و هرگونه تندروی در جامعه خدمت به آمریکا و اسرائیل محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، علی یونسی در نشست اصلاح طلبان استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام یاسر قوامی نماینده مردم قزوین در دوره ششم مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علیخانی و فعالان اصلاح طلبان استان برگزار شد، افزود: در وضعیت کنونی کشور ملت ایران باید با حمایت از رهبری و دولت تدبیر و امید صحنه را برای پیروزی در مذاکرات آماده کنند و با حفظ وحدت تلاش هایی که برای بروز جنگ داخلی صورت گرفته است را بی نتیجه بگذارند.

وی با اشاره به عملکرد دولت پیشین خاطرنشان کرد: در دوره ۸ ساله رییس جمهور پیشین موضوع اختلاس نهادینه شده است و اختلاس تنها به مباحث مالی ختم نشده بلکه اختلاس‌ها در خصوص عزت ملت ایران نیز شکل گرفته است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی با بیان اینکه مهم ترین اصل، وحدت جهان اسلام است، تاکید کرد: بیش از ۳ دهه است که بنیان گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر وحدت شیعه و سنی در جهان اسلام اصرار ورزیده اند تا بتوانیم با شکل دادن به این وحدت مشکلات متعدد در جهان اسلام را رفع کنیم.

یونسی تصریح کرد: مبارزه‌ای که ما در آن قرار داریم سخت تر از مبارزه قبل از انقلاب است چرا که در آن زمان صف های حق و باطل مشخص بود ولی متاسفانه در حال حاضر افرادی هستند که با لباس انقلاب وارد صحنه شده اند و بر علیه امام خمینی (ره) فعالیت می کنند که مقابله با ایشان به دفعات سخت‌تر از مبارزات قبل از انقلاب است.

به گزارش ایسنا، وی در آخر به مساله مهم منطقه که گروه تروریستی داعش است، اشاره کرد و گفت: این جریان انحرافی ادامه دهنده راه خوارج در زمان صدر اسلام است و با خارج شدن از راه عقل به مسیر حدیث روی آوردند.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024