پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - Thursday 28 March 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Fri, 27.02.2015, 21:09

توضیح مدیرمسوول بهارنیوز درباره علت فیلتر

مدیرمسوول سایت بهارنیوز انتشار اخبار و عکس‌های محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات را دلیل توقیف این سایت دانست و تاکید کرد: اخباری  که ما پوشش دادیم انتشار اخبار مربوط به درگذشت دختر آیت‌الله خاتمی بود.

منصور قنواتی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، در باره‌ی فیلتر شدن سایت بهارنیوز گفت: گویا ساعت ۱۲ دیشب از سوی دادستانی تهران به شرکت پشتیبانی سرور و هاستینگ تماس گرفته شده و گفته‌اند سایت را از دسترس خارج کنید. مسوول پشتیبانی نیز به من این مساله را اطلاع داد.

وی درباره‌ی دلیل از دسترس خارج شدن سایت بهارنیوز اظهار داشت: گویا دلیل این امر انتشار اخبار و عکس‌های رییس دولت اصلاحات بوده است.

مدیرمسوول سایت بهارنیوز با بیان اینکه حکمی به صورت رسمی هنوز به من ابلاغ نشده است، تصریح کرد: در تماسی که با معاون دادستان تهران داشتم ایشان به شکل شفاهی این حکم را به بنده ابلاغ کردند.

قنواتی ادامه داد: ارزیابی که ما از صحبت‌های مقامات قضایی داشتیم این بوده که نباید سخنرانی‌ها و مواضع رییس دولت اصلاحات را منتشر کنیم و ما نیز طی چند روز گذشته تنها اخبار مربوط به درگذشت خواهر ایشان را پوشش خبری دادیم.

این فعال رسانه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده قرار بود چهارمین سالگرد شروع به کار سایت را جشن بگیریم اما متاسفانه این سالگرد با توقیف سایت مصادف شد.




 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024